Gå til innhold

Valg av socket A HK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg anbefaler dette av hele mitt hjerte. Det er veldig stabilt, bra på overklokking og har _nyttige_ ting i bundle (en ide/sata-converter som gjør at du kan kjøre IDE-disker på SATA-kontakt). Kjenner en god del som har det og alle er fornøyde :)

Det HK'et du viser til har vel ikke S-ATA..

River du i en ekstra hundrings får du S-versjonen som har S-ATA.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg anbefaler dette av hele mitt hjerte. Det er veldig stabilt, bra på overklokking og har _nyttige_ ting i bundle (en ide/sata-converter som gjør at du kan kjøre IDE-disker på SATA-kontakt). Kjenner en god del som har det og alle er fornøyde :)

Det HK'et du viser til har vel ikke S-ATA..

River du i en ekstra hundrings får du S-versjonen som har S-ATA.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl

:yes:

Mente selvfølgelig S-versjonen!

Beklager :blush:

Lenke til kommentar

:yes:

siden ocket A-kort sikkert tas ut av produskjon også kan du vel trygt si at dette er og vil nok sikkert alltid være det bete hovedkortet han kan kjøpe da.

Men hvis han *virkelig* ikke trenger et nytt HK nå ville jeg heller ha spart opp noen tusen til og spandert på meg en 3000+ :) (Med mindre han sitter på en kraftig SocketA da :roll: )

Lenke til kommentar

Synes det er bedre å handle noe som er utprøved,stabilt og billig mot Nylig utkommet,barnesykdommer og dyrere.Når det ikke er så veldig stor ytelse forskjell.

Et xp system fungerer uttmerket i 1 år enda og da er vi forhåpentlig kvitt di fleste barnesykdommene på AMD64 systemet...

Men noe skal på død og liv ha det raskeste,helt greit for meg men foretrekker mest for pengene mine jeg..

TaZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...