ExuZ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hei Håper noen av adminsn'e kan se dette, fordi jeg synes det er ALTFORMANGE poster som gjellder bare pcu og hvilke pcu'er som er best, og for ikke nevne det mest klassiske av alle poster "q-tec suger gampe r*v" dere forstår sikker hva jeg mener, og jeg håper derfor at dere kan lage et emne til psu'er så elektronikk emtet kan bli brukt til litt mer en pcu piss mvh meg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Rapporteringsfunksjonen skal overhodet IKKE brukes til å få moderatorers øye på posten din. Posten stenges og jeg får håpe at jeg aldri ser dette her igjen, det eneste du oppnår er å forhindre arbeidet vårt her på forumet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kan også legge til at det ikke vil bli noen egen kategori for PSU, da "elektronikk" passer glimrende for slike ting. Det vi imidlertid kan gjøre, er å teste flere strømforsyninger på Overklokking.no - så slipper vi så mange spørsmål rundt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg