Daggy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har vært inne på dette før, og har fortsatt lyst til det. Har lagt LFS på hylla en stund (jeg var 0,3 sekunder frå å komme med i det uofisielle VM), men det er fortsatt kjempe morro. Presse rundetider og finne setuper. Vært tøft og kunne få til et lag eller team. Sånn at vi spilte regelmessig sammen, og mot andre og sånt. Nivået er jo i ferd med å bli enormt høyt. Bare se hvor proff sida til det mest profilerte laget ( www.boomerangrapido.com ). Er det noen der ute som kan web design og digger LFS? Da må vi få til det. Snakkas Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 elsker idèn din , elsker LFS enda mer hadde vert morro om dette hadde blitt virkelighet. fks søndasgturneringer o.l . j har ikke kjørt så mye at j kan kalle meg pro, er denne tiden ok\pro? virker som du er en med erfaring. -XR GT- @ BlackwoodGPtrack #best lap:1.40.89 #10laps:17.16.26 håper virkelig det blir liv i denne tråden Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg er med om det dannes et norsk team! har spilt uendelig lenge med demoen, men har nå kjøpt S1! kostet bare 100NOK.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 wtf er Live For Speed? Omtale av LFS hos gamer.no les omtale, last ned og prøv selv.. ! Lenke til kommentar
HWE Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Daggy, var med når vi var noen stykker fra forumet her som kjørte for endel mnd siden. Tror jeg hadde vært mye lengre fra å komme med i LFS VM'et enn 0.3 sek, så er nok langt fra ditt nivå, men hadde vært morro å kjøre en gjeng. En jeg har kjørt endel sammen med som sikkert også vil bli med. Endret 3. mars 2004 av hwe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg er også interessert i noe slikt, men dessverre har jeg ikke tid nok til å spille det til at jeg kan "prikke inn storformen". Moro kan det jo være uansett. Lenke til kommentar
jafo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Live for speed er et kongespill!! Jeg er med i ett team som heter GURU (Grown Up Racing Union), hvorav nesten halvparten av medlemmene er norske. Vi holder til i S1 verdenen, men det hender vi tar en tur i demo også.. Eneste kravet vi stiller for medlemskap er at medlemmene har lest CRC-reglene http://crc.racesimcentral.com (denne hosten er for tiden nede grunnet "hacking") og følger dem. Medlemmene er rundt 30 år, og har gjerne ett barn eller to.. (CRC= Clean Racers Club) les om oss på http://www.grownupracingunion.cjb.net.. Endret 4. april 2004 av jafo Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Trodde de fleste lag satt CRC approved som ett krav jeg men men Det hadde vært tøft med ett Scandinavisk eller Rent Norsk LFS lag ja. Jeg hadde gjerne blitt med på det Nå kommer jo S2 også etterhvert, så det hadde kanskje vært en ide å komme i gang før det tar helt av? Edit: hadde kanskje vært en ide om folk poster kallenavn her så en kan sjekke stats? Jeg er hvertfall merkelig nok AveMORphine også der Endret 29. juni 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå