Gå til innhold

R9800 PRO Ukens tilbud HWB


Filla

Anbefalte innlegg

Vel, etter et par uker er det bare gode erfaringer med kortet. Kjører stabilt på XT hastighet, har ikke opplevd artifacts eller noe ustabilt.

 

Har ingen nye spill da, så jeg har ikke fått testet skikkelig med dette monster kortet, men fikk tak i FF XI idag, som er et relativt nytt spill. Har prøvd en del gamle bilspill og der går det ikke hakkete i det hele tatt.

 

Kortet tar en agp + pci port, men det er verdt å ofre et pci spor for kjøleløsningen. Arctic Cooling Silencer er genialt, den suger jo den varme luften fra kabinettet ut, min Northbridge gikk ned et par grader etter at jeg installerte kortet(min gamle Geforce 2 MX hadde jo kjøleribbe og varmen gikk da rundt i kabinettet).

 

Angrer egentlig litt på at jeg kjøpte kortet, siden jeg spiller nesten aldri nye spill :p

 

Det er iallefall min erfaring etter et par uker med kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Kortet er kjempebra. Kjører det på XT-hastighet og alle spel går heilt knirkefritt. Kjølaren er heilt stille på lavaste nivå og du hører ei svak susing når du skrur den på fullt.

 

Eg trur nok at Powercolor eller Sapphire gir meir for pengane enn dette kortet akkurat no. (4-500kr billigare)

Lenke til kommentar
' date='27/03/2004 : 14:29'] Når ett Radeon kort blir utstyrt med så stor kjøler at det tar opp to plasser er det ingen som klager nei... *hmm* :nei::hmm:

Er jo ekstremt mye man bruker PCI slottene til nå da (Ironi)

 

Nettverkskort/Lydkort har man som oftest integrert nå. Har knallpc med 5 PCI slotter til rådighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...