Gå til innhold

R9800 PRO Ukens tilbud HWB


Filla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant forresten denne testen.

 

Virker som om dette kortet yter meget bra og er en klar oc favoritt

 

http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=1...&action=reviews

 

Men det er utrolig lite forskjell ned til f.eks 9700pro

 

Tror kanskje jeg får bite i meg mangelen på HL2..

 

/vonGrepa

å kjøpe et skjermkort på bakgrunn av bundel synes jeg bare er tåpelig. Er det et skjermkort eller spill du skal ha? Nettop et skjermkort. Spillene kan du gå å kjøpe andre plasser.

Lenke til kommentar
å kjøpe et skjermkort på bakgrunn av bundel synes jeg bare er tåpelig. Er det et skjermkort eller spill du skal ha? Nettop et skjermkort. Spillene kan du gå å kjøpe andre plasser.

Selvfølgelig er ikke det dumt.

 

Hvis man hadde fått HL2 i bundle så hadde man spart 400-450 kr. (fordi hl2 er noe man kjøper uansett, andre spill jeg jeg f.. i.. hvis ingen bundler bf'nam da)

Dvs at man har råd til dyrere kort.. jeg angrer som en hund på at jeg ikke fortet meg å kjøpe et 9600xt kort før hl2 forsvant ut av bundelen. Da hadde man fått 9600xt sapphire 256mb med hl2 for rundt 1700 kr.. -450 så er det et vanvittig billig kort og mye bang for the money.

 

/vonGrepa

Lenke til kommentar
Ok, fikk kortet idag. Måtte fjerne en kjøleribbe på hovedkortet mitt for å få plass til det. Er veldig fornøyd, hører ikke vifta engang og det på høy hastighet.

 

Har nå klokka kortet til XT hastighet, uten problemer, tror jeg, driver å teste forskjellige benchmark nå. Skal flashe til XT versjon etter et par dager med testing.

 

Så ja, anbefaler de som vil ha en stille pc til å kjøpe dette, hører nå bare F/S strømforsyningen til vifta. OG temperaturen til cpu har gått ned med 3 grader fordi dette kortet suger varmen ut :D

 

Et lite tilleggs spm.

 

Er det kun mulig å switche mellom stille og full guffe via bryter bak?

Pc'n min står så teit plassert så det er utrolig tungvindt hvis jeg ikke kan switche med software.

 

/vonGrepa

Lenke til kommentar

fikk kortet idag.......funker fint....

 

ble overraska over størrelse og vekt :wow:

kortet virker bra......temperature i kabinettet gikk ned med 5 grader :)

 

med DEN kjølinga er det neppe problem å klokke/flashe tol 9800XT

stille på quiet mode men høres på full mode....

 

 

anbefales

Lenke til kommentar
Hva slags bundle følger med kortet? Tenker da mest på spill osv.

Jeg fikk med en dvi-vga adapter(søren, kjøpte en i tillegg, så ikke på bundlene :blush: ) s-video kabel, enda en kabel til(sikkert composite kabel).

 

driver cd

PowerDVD 5

PowerDirector 2.5 VE

Et spill jeg har ikke testet ennå

3D-album

Games collection 5-1, sikkert demo-spill

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I fare for å bringe til liv død tråd.

 

Hva mener alle dere som kjøpte kortet nå etter noen uker??

 

Jeg fikk jo aldri ut fingeren og kjøpte det mens det var på tilbud så jeg må vurdere å kjøpe det til full pris nå..

 

BF-nam ruller definetivt ikke bra på GF3ti200.. og farcry er mer moro med enda fetere grafikk...

 

MAO: Overlass oss med de siste ukers erfaring.. spiller dere BF'nam og FarCry som kom gjerne med eksempler på hvordan det går og med hvilke settings..

 

/vonGrepa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...