Gå til innhold

R9800 PRO Ukens tilbud HWB


Filla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

det der er et utrolig godt kjøp når man tenker på alt man får med.

jeg vet ikke stort om hvordan bundelen er, men arctic vga silencer er grunn nok.

ekstra sexy at kortet kommer i en annen farge :thumbs:

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Monterte vga silencer på mitt PC 9800 , ble fullstendig lydløst og tempen i kabinettet gikk ned med 6 C  :)

Er kortet lydløs på full guffe? Eller fordi andre vifter i kabinettet overdøver lyden?

det oppgis at vga silencer skal støye hakket mindre enn originalkjøler ved full hastighet.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Om HIS kortet duger er vel bare å lese et par reviews.

 

http://www.hightech.com.hk/html/reviews.htm

 

Har vunnet flere editor's choice awards...

Gjør et søk på google og man får opp masse, så vidt jeg kan se er alle "gode".

 

Når det gjelder flashing til XT burde det gå. Så vidt jeg kan se ligger det en bios for HIS/Sappire på vexx sin post.

 

HIS / Sapphire Radeon 9800 "XT" 128MB Samsung

HIS & Sapphire 128MB "XT" BIOS

 

 

Regner med å ha kortet om et par dager, flasher det, så får vi se...

Lenke til kommentar

Ok, fikk kortet idag. Måtte fjerne en kjøleribbe på hovedkortet mitt for å få plass til det. Er veldig fornøyd, hører ikke vifta engang og det på høy hastighet.

 

Har nå klokka kortet til XT hastighet, uten problemer, tror jeg, driver å teste forskjellige benchmark nå. Skal flashe til XT versjon etter et par dager med testing.

 

Så ja, anbefaler de som vil ha en stille pc til å kjøpe dette, hører nå bare F/S strømforsyningen til vifta. OG temperaturen til cpu har gått ned med 3 grader fordi dette kortet suger varmen ut :D

Lenke til kommentar
Ok, fikk kortet idag. Måtte fjerne en kjøleribbe på hovedkortet mitt for å få plass til det. Er veldig fornøyd, hører ikke vifta engang og det på høy hastighet.

 

Har nå klokka kortet til XT hastighet, uten problemer, tror jeg, driver å teste forskjellige benchmark nå. Skal flashe til XT versjon etter et par dager med testing.

 

Så ja, anbefaler de som vil ha en stille pc til å kjøpe dette, hører nå bare F/S strømforsyningen til vifta. OG temperaturen til cpu har gått ned med 3 grader fordi dette kortet suger varmen ut :D

Kjøleribben til NB ?

Lenke til kommentar
Ok, fikk kortet idag. Måtte fjerne en kjøleribbe på hovedkortet mitt for å få plass til det. Er veldig fornøyd, hører ikke vifta engang og det på høy hastighet.

 

Har nå klokka kortet til XT hastighet, uten problemer, tror jeg, driver å teste forskjellige benchmark nå. Skal flashe til XT versjon etter et par dager med testing.

 

Så ja, anbefaler de som vil ha en stille pc til å kjøpe dette, hører nå bare F/S strømforsyningen til vifta. OG temperaturen til cpu har gått ned med 3 grader fordi dette kortet suger varmen ut :D

Kjøleribben til NB ?

Nei, en gul kjøleribbe som jeg tror ikke trenges(så på Abit sin side og på deres kort hadde de ingen kjøler til den.) Kjøla ligger til høyre for den øverste pci-porten, fjerna den, har ikke støtt på noen problemer, så jeg tror det gjør ingenting.

 

Har selvfølgelig ikke fjerna kjøleren til NB, det er vel galskap?

Lenke til kommentar

jeg klokket LANGT forbi XT hastighet med min Zalman kjøler :D

 

kjører 445/380 uten stress what so ever.

 

XT hastighet 412/365.

 

såååehhh XT skal du klare med stock kjøler som F. Iallefall Hercules sin :D (jeg klokka 430/380 med stock, klarte 450/383 med Zalman)

 

PS: 455 med Zalman gikk dårlig over 10++ min periode :p Artifacts,bejbeh :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...