Mushaboom Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen som har smakt den nye fantaen, green apple, den er digg Søøøøøøøøølevann! Sølevann med sukker. Akkurat som alle de andre drikkene som har kommet på markedet det siste året. Alt er sølevann, det eneste som skiller brusene er tilsettning av forskjellige E-stoffer.. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Liker Coca-Cola jeg... Men saft er greit det og Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har sikkert svart før: Men, PEPSI knuser Coca Cola overlegent Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 PEPSI MAX Har en kamerat som drikker den guffa der. skjønner ikke at det går an jeg.. Cola blir det nok her ja Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Pepsi Max er jo best da, ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Cola er dte beste ! ingen ting er bedre Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Coca Cola er best syns jeg! Pepsi (max) er for søt! Coca Cola Vanilla var jo her en stund, men den smakte drit! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Coca Cola Vanilla var jo her en stund, men den smakte drit! Er jeg den eneste som liker den? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Coca Cola Vanilla var jo her en stund, men den smakte drit! Er jeg den eneste som liker den? Ja. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Coca Cola Vanilla var jo her en stund, men den smakte drit! Er jeg den eneste som liker den? Sikkert ikke, syntes den var grei jeg. Som svar på topic må det bli Pepsi, Pepsi Max rettere sakt. Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Cola goes Cola light goes Pepsi goes Pepsi max goes Min konklusjon er at orginal cola smaker best, men hvis jeg vil skal være en sånn helsefrik, så tar jeg pepsi max. P max eie C light Lenke til kommentar
majuz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 domt spørsmål!!! COLA garantert!! jeg fikk en 1,5 liter cola av gamla for en stund siden og jegg tok et par munner og gikk ut på do for og spy!!! pepsi er en samling av alt dritt som finnes på jorda!!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 pepsi er noe dritt! Smaker rett og slett upassende. Selv om en gjeng sleipe amerikanere drikker det skvipet, så gjør ikke jeg det. Cola er best, vil altid være det og har alltid vært det! Coca Cola (litt mange smileys) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå