jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ...og det skal forestille? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me ble fristet no. Synd butikkene ikke åpner før tirsdag... Finnes kiosker og bensinstasjoner som er åpne nå da Nesten verdt de ekstra kronene det koster ja... Ja. Jeg hadde ikke nølt om jeg gikk tom for Cola tidlig en søndag. Da hadde jeg gått bort på kiosken og kjøpt mer. Greit for meg som bor midt i Oslo Sentrum da :-) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me ble fristet no. Synd butikkene ikke åpner før tirsdag... Finnes kiosker og bensinstasjoner som er åpne nå da Nesten verdt de ekstra kronene det koster ja... Ja. Jeg hadde ikke nølt om jeg gikk tom for Cola tidlig en søndag. Da hadde jeg gått bort på kiosken og kjøpt mer. Greit for meg som bor midt i Oslo Sentrum da :-) Kan ikke du sende en halvannenlitermedcola via lynpost ellerno? E-mail kanskje? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ...og det skal forestille? Om du ikke ser det, så står det Pepsi der Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ...og det skal forestille? Om du ikke ser det, så står det Pepsi der Åååå? Det fikk jeg ikke med meg Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 asså cola er best men powerade orange er rimelig digg... men uansett fanta slår alt Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 cola, fordi jeg syns pepsi er litt "doven" i forhold.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) cOLA! rippe gamle trådar...au au Endret 12. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har nå fått colaforbud... eller forbud mot alt som heter kullsyre, juice, saft og lignende da. Jeg har visst store syreskader bak på tennene, mest sannsynlig på grunn av at jeg har for sur "kultur" i munnhulen (i følge tannlegen). Og emalje som er etset bort, kommer aldri tilbake... så jeg må være veeeldig forsiktig med andre drikker enn vann og melk. Argh! Aldri mer Cola... Så da endrer jeg mitt svar tidligere... vann er best (prøver å overbevise meg selv). Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Drikker bare Hansa-produkter. Lenge leve Hansa Grapesoda Drikker også litt Villa Champagne-brus, og når jeg virkelig slår ut håret, kjøper jeg meg en solo. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Pokker ta dere! Nå må jeg stikke på Oilen og kjøpe en Cola i lunchen!! Drakk Pepsi Max over en lengre periode, men så begynte jeg å drikke Cola igjen, og nå går det MYE i akkurat det.. Cola i halvlitersglass med isbiter... AAHH! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Iskald, fersk Coca-Cola med isbiter i et halvliter glass en varm sommerdag! Eller Pepsi når jeg har lite spenn... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Et bilde taler mer enn tusen ord, sies det....og det stemmer! Den Colaen der så da vitterlig ganske flat ut. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Please da Cola er jo originalen og den er best og den må man repektere Pepsi har stelt oppskrifta, og gjort den verre BTW: Alle dere som liker Fanta best så kan jeg bare nevne at den blir laget av The Coca Cola Company, det samme gjelder Sprite og maaange andre bruser Endret 13. mai 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Liker best Cola, men Pepsi Twist er ganske god. Cola og Pepsi Twist Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg ble fristet av bildet selv om jeg ikke liker Coca Cola Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen som har smakt den nye fantaen, green apple, den er digg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen som har smakt den nye fantaen, green apple, den er digg Søøøøøøøøølevann! Sølevann med sukker. Akkurat som alle de andre drikkene som har kommet på markedet det siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå