AMDguru1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå har ikke Pepsi å Cola så fryktelig stor smaksforskjell, så de som forteller at Pepsi er kvalmende ekkelt kontra Cola rett og slett bare er rare.. Nåja, jeg ville lett kjent forskjell på pepsi og cola. pepsi er cola uten kullsyre Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hmm, er neimen ikke sikker. Hadde drukket Pepsi Max over en lengre periode, så drakk jeg en flaske Coca Cola.. og den neste uken pimpet jeg Cola non-stop omtrent, selv om det gave en rar ettersmak i munnen i starten. Når jeg gikk tilbake til Pepsi og Pepsi Max igjen, opplevde jeg akkurat det samme; Merkelig ettersmak i munnen. Jeg vil si begge merkene er ganske nøyaktig like gode, men ingenting slår småflasker med Cola til en burger eller hotdog, aldri. Bokser er selvfølgelig best om man kan få tak i det. Også dyrest. Minner meg om da jeg kjøpte et par flasker Corona for et par uker siden. "Alle" påstår jo hele tiden at det er kjempegodt øl. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle synes da jeg drakk det, annet enn det jeg fortalte kameratene mine: "Det smaker piss". Jeg gikk lykkelig tilbake til Hansa, Carlsberg og de andre gode merkene som ikke koster en formue. Og jeg har vel forlengst lært en lekse: Ikke hør på folk når det gjelder hva som smaker best. Finn det ut sjæl. Slutt å dilte etter mengden som en annen sau. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg liker Cola best, for Cola klarer å tilfredsstille mine smaksløker bedre enn Pepsi. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) (...) Dobbelpost Endret 9. mars 2004 av dan1el Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg tror han der fikk sparken. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Coca-Cola er selvfølgelig best, men det er oftere Pepsi på tilbud, så da blir det kanskje heller drukket mer Pepsi enn Coca-Cola fra min side Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Coca-Cola fra glassflaske er det beste som er av drikker... Men boks og plast går bra det og Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Cola er jo best uten tvil. Foretrekker heller ei kald imsdal jeg da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ja, vann er desidert den beste tørstedrikken. Cola er mer kosedrikk det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Velger Cola over pepsi, men fanta slår dem begge. Helt enig der. Fanta er brusen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ja, vann er desidert den beste tørstedrikken. Cola er mer kosedrikk det. Enig der også. Vann er en av naturens delikatesser. Det er bare om å gjøre å innse det. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Et bilde taler mer enn tusen ord, sies det....og det stemmer! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Et bilde taler mer enn tusen ord, sies det....og det stemmer! *Tusler ut på kjøkkenet og henter meg ett glass cola... og isbiter of course* Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me ble fristet no. Synd butikkene ikke åpner før tirsdag... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me ble fristet no. Synd butikkene ikke åpner før tirsdag... Finnes kiosker og bensinstasjoner som er åpne nå da Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me ble fristet no. Synd butikkene ikke åpner før tirsdag... Finnes kiosker og bensinstasjoner som er åpne nå da Nesten verdt de ekstra kronene det koster ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå