Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, og Pepsi Max er best. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 vel.. mellom vola og pepsi, så kan jeg være enig i at pepsi max er best... men urge er jå såå mye bedre da.. hvorfor selger de ikke urge i 1,5l flasker? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 de solgte urge i 1.5 flasker før. men seriøst, hvorfor slutta de med det? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Fordi: Urge er en ungdoms brus, ungdomer kjøper bokser og halvlitersflasker. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg synes pepsi har en litt rar smak, så her går det alltid i cola. pepsi max kan med nød gå ann dersom cola ikke er å få kjøpt Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ny IS kald cola med masse ice bites slår alt! Alt uten etanol Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg synes pepsi har en litt rar smak, så her går det alltid i cola. pepsi max kan med nød gå ann dersom cola ikke er å få kjøpt Jeg synes Cola har så rar ettersmak, så GO Pepsi Max Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det jeg seriøst lurer på er hvorfor de slutta med Crystal Pepsi. På den tiden Crystal Pepsi var på markedet, var jeg 12 år og cola fan så det holdt. Crystal Pepsi så for det første stilig ut (blank pepsi) og smakte for det andre 13.000 ganger bedre enn noe av det andre som var (og har vært) på markedet. Selvfølgelig en smakssak. Men damn da. Dr.Pepper er jo fremdeles å få kjøpt enkelte plasser. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 da er stillingen 500 til cola og 3 til pepsi... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Som sagt Cola og Fanta, sitter nå på lan og har alltid med meg masse Fanta og masse Cola, har bare Dual Fanta-Cola igjen Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Pepsi er ekkelt! Vart tvungen til å drikke 3 store glas etter kvarandre (flasketuten peiker på), så spydde eg så inn i ****** mykkje! Det smakar noko ******* drit! Eg kom meg heldigvis på dass før eg spydde. Pepsi smakar som ein etterligning tilsatt sukker og minsket CO2 innholdet. Det smaker dritvondt! Coca Cola derimot er dritgodt! Endret 25. februar 2004 av Køddleif Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Cola! Cola! Cola! Cola! Cola! Cola! Cola! Cola! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Coca-cola all the way.... og Cheese doodles fra OWL YEAH!! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 vel.. mellom vola og pepsi, så kan jeg være enig i at pepsi max er best... men urge er jå såå mye bedre da..hvorfor selger de ikke urge i 1,5l flasker? drar du over grensa får du det på 2 liter flasker... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Coca Cola!!!!!!!! (ikke huset's eller eldorado el) Coca Cola!!!!! (husker ikke om jeg skrev det over) Pepsi smaker bare.... (kan ikke sette ord på det, noe søtt og ekkelt kanskje) Endret 25. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg liker verken pepsi eller cola .. Jeg har nærmest fobi mot cola no jeg , drakk en 24 pakke på en dag kastet det opp i svarte klumper Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ingen av delene. Fanta eller champ hvis det skal være brus Nei takke meg til ordntlig kaffe Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) PEPSI SELVFØLGELIG!!! Spesielt Pepsi Max!! Kan drikke litervis av pepsi max. Jeg har omvendt så mange i klassen min til og drikke pepsi istede for cola at pepsi burde _VIRKELIG_ sponse meg Hva kan jeg si Endret 26. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå