pgdx Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sukker-rompe Sukker-rumpe, mener du at du har smakt sukker, og rumpe og det=pepsi? Jeg tror egentlig at han mente sukkerrumpe... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sukker-rompe Sukker-rumpe, mener du at du har smakt sukker, og rumpe og det=pepsi? Jeg tror egentlig at han mente sukkerrumpe... Tror du jeg tulla?? Vexx skylder meg mye penger han, for to skjermkort faktisk Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Pepsi Det er bare rett og slett mye bedre. Folk som drikker Cola har bare ikke smakt Pepsi skikkelig. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Pepsi eller Coca Cola? Hmmm, Coke er bedre, men ingen er spesielt gode Pepsi Max er hikke drikke nummer 1... Men Fanta er nå og blir BEST! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Fanta er ihvertfall bedre enn Cola Hmm, lite folk oppe nå Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Legger inn en stemme for Coca. Usundt som F og veldig vanedannende, men digg! ...og ja, jeg refererer til drikken, ikke planten (selv om beskrivelsen sikkert passer fint til begge) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hva med å få ordnet en poll? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Yeah, nå fikk jeg lyst på en Cola Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Digger både pepsi og cola Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Coca Cola Punktum. *har på følelsen at dette kommer til å likne en Intel vs AMD diskusjon* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Always Coca-Cola! Cola for life ya'll!! Endret 25. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hmmm Pepsi eller Coca-Cola?Vanskelig spm.Da må jeg svare Coca Cola og Pepsi Twist Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 *har på følelsen at dette kommer til å likne en Intel vs AMD diskusjon* /me nods and agrees. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Cola generelt....pepsi som avkopling.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Så en dokumentar på tv om cola krigen i USA for en stund siden. Når pepsi kom på markedet lanserte man blindtester, så man kunne se hvilken som var best. Man foretok en test i coca-cola sin egen bygning, og Pepsi kom ut som vinneren. Coca-cola gikk så lang som til å forandre på smaken på colaen, men da sank salget enda mer, og folk ble rasende. Man kan nok konkludere med at Pepsi er bedre på smak, Coca-Cola er bedre på image (the american dream). Endret 25. februar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) hmm har hørt at pepsi skal vere bedre enn cola i USA jeg vet ikke men her i Norge er ihvertfall Coca Cola klart best på smak, Det var nå en stor cola blind test i VG for noen månder siden og der vant Coca Cola og Pepsi kom nesten på siste plass Coca Cola er den beste brusen i Norge Endret 25. februar 2004 av steffe Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hmmm, det går nok ikke så bra med Blind Tests lenger, alle er så vant til f. eks Cola eller Pepsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå