PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 stoffet eier da Nei. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Var det et skritt fram eller tilbake? Har du lyst til å tippe selv? Det var defintivt tilbakeskritt. Min kritikk: Reggis! Fjernes med PS! Støgg mouseover i menyen. Merkelige nick 1337-folka. Kjedelige farger. Trist. Header trekker all min verdifulle oppmerksomhet. På web er all oppmerksomhet viktig. Lite kontrast. Ingen gode kontraster, forresten. Sorry. Dette var ikke nok til å tilfredsstille min smak. Stå på! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Fofofoforfærdig header Oppbrukte farger Likte ikke mouseover Dere er _IKKE_ flinke å synge Har ikke mer tid nå (spise biff & fløtegratinerte poteter ) Endret 24. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg likte denne siden dårlig. Lite kontraster Altfor glorete header Grelle fonter i header Kjedelige farger Nitriste farger (grå, æsj) Ensformig, alle fontene er klin like og samme størrelse Fæl mouseover i meny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå