Kneipp Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Advanced Tools funker ikke etter innstallering. Hvis jeg prøver å starte f.eks Uneraze wisard så får jeg en error melding og blir bedt om å reinstallere Norton. Har kjørt liveupdate flere ganger. Jeg fant en support artikkel hos Symantec som jeg fulgte til punkt og prikke angående avinstallasjon/reinstallasjon av NAV. Det skulle løse problemet ifølge Symantec, men det hjalp ikke. Det er snakk om en W2k sp4 maskin med alle oppdateringer. Noen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg prøvde å sjekke litt ut for deg, men fant ingenting. Har du prøvd å avinnstallere alt som har noe med Symantec å gjør, for så å fjerne alt i registeret. Bruk en regstrycleaner til dette. Hvis ikke dette går så har ikke jeg noe mer å si. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Jepp, sletta alt som hadde med Symantec eller Norton å gjøre i registeret, men det hjalp ikke Vel, takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå