stimos Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har hjemmekino i stua og vil koble PC'en til Surroundforserkeren. Har Sound Blaster Audigy 1 med digital(Dolby Digital AC3) utgang. Noen Som vet hvordan man kobler dette sammen enklest mulig slik at jeg får surround lyd fra pc'en og over til forsterkeren. Dvs. fra digital utgang fra lydkort til digital inngang(coaxial /spdif) på forsterkeren. finnes det slike kabler og noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt dem ..... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Clas Ohlson! I second that Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Clas Ohlson! jepp Clas Ohlson har det meste av kabler billig;) eg har Abit nf7-s med optisk utgang og surround reciver med optisk inngang, og eg kjøpte ein 5m lang optisk kabel til ca 130kr i forhold til elkjøp som tar 200kr for 1m..... ikkje noe forskjel i kvaliteten Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vil nå si at biltema har billigere (og bedre) kabler enn clas ohlson. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vil nå si at biltema har billigere (og bedre) kabler enn clas ohlson. Clas Ohlson ligger som oftest et hakk over Biltema når det gjelder kvalitet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) *slettet* Endret 26. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg vil nå si at biltema har billigere (og bedre) kabler enn clas ohlson. Clas Ohlson ligger som oftest et hakk over Biltema når det gjelder kvalitet. Det er nok tilfelle, men ikke på audiokabler vil jeg si. Jeg synes iallefall biltema har mange gode kabler. De er i tillegg billige kontra clas ohlson's kabler som er nokså stivpriset. Endret 26. februar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg vil nå si at biltema har billigere (og bedre) kabler enn clas ohlson. Clas Ohlson ligger som oftest et hakk over Biltema når det gjelder kvalitet. Det er nok tilfelle, men ikke på audiokabler vil jeg si. Jeg synes iallefall biltema har mange gode kabler. De er i tillegg billige kontra clas ohlson's kabler som er nokså stivpriset. Når det gjelder optiske kabler tror eg att glas ohlson er det beste, og det billigste Endret 4. mars 2004 av MuD Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ingen er best om det er snakk om korte signallengder, det er ikke noe tap å snakke om i digitale kabler uansett, ta det som er billigst. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå