shezz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har Bluecom ADSL 720/128. (ZyXel modem) Internett fungerer fint til jeg kobler til routeren Billion 4p Broadband Firewall Gateway.. Internett kobles ned veldig mye (når jeg er inaktiv) Lurer litt på hva de forskjellige instillingene går ut på. Under WAN kan jeg velge mellom: PPPoE Fixed IP PPTP Client Obtain IP adress Automatically Hva skal jeg velge? Hva går de forskjellige ut på? Jeg har prøvd den siste en god stund, men routeren virker ikke bedre av den grunn. SUKKK..... KJEDELIG......... Lenke til kommentar
svalset Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg bruker samme ruter.. og den har vært oppe i et par mnd nå... jeg anbefaler å gå inn på www.billion.com og laste ned bruksanvisningen!! den hjelper ofte!! Lenke til kommentar
shezz Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Been there, Done That Forsto ikke noe Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva skal jeg velge? Du må bruke den du har valgt, oppdater firmware og se om den blir bedre. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 BEEN THERE, DONE THAT TO!!! Fungerer ikke.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 BEEN THERE, DONE THAT TO!!!Fungerer ikke.... Ok, hvis routeren er ustabil så er den antagelig defekt. Har du idleltime eller DHCP-lease time som du kan sette? Det er det eneste jeg kan tenke meg. Har du sjekket om det er noe mønster i nedkoblingene f.eks etter x-anatll minutter? Lenke til kommentar
shezz Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Idleltime?? DHCP-lease time?? Forklar!! (vet ikke hva det er) Jeg kan sjekke om det er etter X antall sekunder/minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå