Lungemannen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har prøvd å finne den mouse fix greia til win xp, men klarer ikke å finne den. Noen som kan si meg hvor man laster den ned? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva er det den "Mouse fixen" gjør da? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 sån som fjerner akselerasjonen? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ja...hadde egentlig håpet på at noen kunne fortelle meg hvor jeg kan laste det ned... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ja...hadde egentlig håpet på at noen kunne fortelle meg hvor jeg kan laste det ned... [offtopicmode]Lungemannen fan av Dream theater, det beste bandet ever? [/offtopicmode] Har aldri HØRT om mousefix en gang jeg Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 denne du mener? google er en fin venn.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Takker... Axentrix: Seff er jeg fan av Dream Theater!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg tviler sterkt på at Overklokking.no driver med musefiksing via software, beklager. Post flyttes dit den SKAL være og hvor jeg håper du vil poste lignende saker neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå