om_ikke Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bruker kazaa og mIRC for å laste ned tvserier som enda ikke er kommet til norge. Når jeg gjør dette kommer det opp "invalid tcp flags" fra noen IP'er med jevne mellomrom. Er det noe jeg kan gjøre for å undersøke om disse IP'ene prøver på noe virkelig farlig ? Spm 2) Min bulletproof FTP server virker forsatt ikke. Har førsøkt å leke rundt med passiv/ aktiv instillingene, men uten resultat. Noen andre tips ? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Det du gjør er farlig (ulovlig). Oh ja, når det gjelder spm. nr. 2, hva slags linje har du? Hvilken leverandør? Hvilken løsning? Endret 23. februar 2004 av jokab Lenke til kommentar
om_ikke Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 offentlige tvserier vist på offentlig tv er lov å spre ? det er da lov å ta opp tv i norge og gi det til naboen. Jeg visste ikke det er ulovlig i USA. 2) jeg bruker NGT Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 http://securityresponse.symantec.com/avcen..._tcp_flags.html Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har Netopia router og har åpnet og NAT-et port 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå