WD40 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Antihistaminer før du legger deg, Zyrtec eller lignende, ikke de gamle (Vallergan feks) Lenke til kommentar
Jordbæret Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Flere som har sagt det her, sikkert ... Men vann er en slager Drikker alltid en flaske (7 dl.) vann før jeg legger meg, og er aldri fyllesyk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg blir ikke typisk fyllesyk, men får skikkelig grautmage hele dagen derpå. Sånn at jeg ikke tør å bevege meg utafor leiligheta fordi jeg må skite en gang i timen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg blir ikke typisk fyllesyk, men får skikkelig grautmage hele dagen derpå. Sånn at jeg ikke tør å bevege meg utafor leiligheta fordi jeg må skite en gang i timen. Har fått det samme de siste tre gangene jeg har vært på fylla, det e ølet som gjærer i magen på deg trur jeg.... Eg skal ihvertfall bynne å drikke mer sprit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå