Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fyllesyke


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allergitabletter, eller sånn som Bresnjev gjorde:

Han drakk visstnok olivenolje eller en annen type fett som festet seg til tarmene. Det gjør at spriten ikke tas opp direkte, men over lang tid. Gjør i hvert fall at man ikke blir så fort full, men kan ikke garantere at det er så sunt. (Ikke allergitabletter, heller...)

Lenke til kommentar

Før øllet sank til 10kr drakk jeg kun ringnes og be som regel utrolig fyllesyk. Etter jeg byttet til tuborg har jeg ikke vært fyllesyk (les: hatt vondt i hodet) en eneste gang dagen derpå. Litt fyllenerver hører med, men om dere blir veldig fyllesyke, prøv å bytt ølmerke! Funka utrolig bra for meg iallefall.

 

EDIT: Et annet tips er å styrte nedpå med 1.5liter vann før du legger deg, fungerer også utmerket.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Allergitabletter, eller sånn som Bresnjev gjorde:

Han drakk visstnok olivenolje eller en annen type fett som festet seg til tarmene. Det gjør at spriten ikke tas opp direkte, men over lang tid. Gjør i hvert fall at man ikke blir så fort full, men kan ikke garantere at det er så sunt. (Ikke allergitabletter, heller...)

Hmm, var jo en fyr som drakk _en god del sprit_

Dagen etterpå drakk han juice el no, som fikk fettet til å løsne, noe som gjorde at han døde... Men ikke la dette stoppe dere!!

Btw, drikker helst Tequila (liker ikke øl), og har aldri hatt vondt i huet..

Lenke til kommentar
Før øllet sank til 10kr drakk jeg kun ringnes og be som regel utrolig fyllesyk. Etter jeg byttet til tuborg har jeg ikke vært fyllesyk (les: hatt vondt i hodet) en eneste gang dagen derpå. Litt fyllenerver hører med, men om dere blir veldig fyllesyke, prøv å bytt ølmerke! Funka utrolig bra for meg iallefall.

 

EDIT: Et annet tips er å styrte nedpå med 1.5liter vann før du legger deg, fungerer også utmerket.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/15/390941.html

Lenke til kommentar
Vi har vel alle våre egne metoder. Min metode er å drikke masse vann innimellom all alkoholen, ikke drikke på tom mage og sove lenge.

Fyllesyk har jeg aldri vært, så jeg tror dette funker =D

Har du aldri vært fyllesyk har du heller aldri vært skikkelig full ;)

 

Etter en skikkelig kule er det ikke til å unngå at man blir litt klein dagen derpå. Lev med det folkens!

 

Vann før man legger seg er jo seff en klassiker som sikkert hjelper noe... C vitaminer skal visst også være bra, men det blir vel mer i kategorien "kjerringråd".

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

dette er kanskje litt risky, men funker som ******!

 

personlig bruker jeg å ta en cyrtek før jeg skal skikkelig på fylla. Dette er alergimedisin av noe slag, men det funker som F mot fyllesyke. Eneste bivirkningen er at du er litt slapp dagen etter. Men du slipper kvalmen! :D

 

EN tablett vel og merke.

 

hvis jeg ikke har tilgang til cyrtek, er det å fylle opp magen med mat og ikke-alkohol-holdig drikke før man legger seg, samt pisse en del....

Lenke til kommentar
Spis noe salt mens du drikker, så drikker fu som bare F. med vann før du legger deg, når du står opp går du å pisser og drikker  mer vann og legger deg 2 timer til...

jauda. salt hjelper noe, men personlig synes jeg det hjelper mest om morgenen - dagen derpå. Og da er det jo i utgangspunktet for sen! :D

 

 

cyritin / cyrtek er gulla godt

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar

Jeg spiser alltid et eller anna før jeg legger meg etter å ha vært på fylla - det pleier å funke bra. I går ble det feks en XL kebab. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å drikke så mye vann jeg klarer. Så kler jeg av meg, pusser tenna og alt det der, og før jeg hopper i køya, bøtter jeg så mye vann jeg klarer en gang til, og fyller en flaske vann som jeg har på nattbordet. Denne blir tømt nokså fort, og den fylles ved leilighet. Sove leenge dagen derpå, og ikke stå opp før du må. Ta en god dusj, henge litt på forumet og spise frokost, så er man fin igjen!

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...