SupremeX Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Se på dette: Ser dere at skriften er kjempestor og flyter utover, men når jeg merker skriften så blir det normalt. Men slipper jeg merkingen så blir det slik igjen. Hva kommer dette av? Er det en innstilling i Opera som er feil? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kan være siden som ikke går så godt overens med Opera. Vært på sider hvor det samme skjer. Skjer det samme med IE? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ser utsom du har havnet på en side kodet av en, ja, idiot... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Domenet heter jo King of Chaos Jeg opplevde noe tilsvarende på en webside igår. Det var en java-basert meny som samlet seg i en klynge på bånn av siden, slik var det både i Opera og Mozilla (kjørte Linux i gjerningsøyeblikket). Har sett det flere steder, så jeg tror det her er snakk om noen javascript som kun er kompatible med IE. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Idiotisk å lage kode som kun fungerer med noen få nettlesere. Du kan jo sende en mail til webmasteren og opplyse ham om problemet, kanskje han har tid til å se på det og kanskje fikse det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 ok.. skal sende folka en mail om det.. er litt irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå