Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vant på et et lan med navn polar party muligheten til å kjøpe en bilett til TG. Jeg fikk den desverre ikke, men har muligheten til å kjøpe en bilet. Jeg har hat lyst til å dra dit, men har aldri giddi å stressa med det bilttt maset det er der.

 

Det er ingen andre jeg kjenner som skal dit, og det er et stykke å dra for meg.

 

 

 

 

Er det vert å dra dit, er mer morro en andre lan partyer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Broren til en kamerat av meg vant også muligheten til å kjøpe en slik TG bilett. Kan jo høre med han om han skal dit.

 

 

Hvordan er det med plasser nå da, det er ko litt etter bilett slippet nå. Er slike rest piletter, eller hva en det kalles. Er det muligheter og fortsat sitte i nærheten av kjente da?

 

 

 

 

Lit surt at ikke vant TG biletten helt da, må jo fortsat betale. Vant jo noe annet pluss lit money også da. Var en grafikk konkuransje.

Lenke til kommentar

Husker sist jeg var på TG, typisk bli kjent med sidemannen? helst ikke, han ble henta av purken for tyveri i en spillsjappe der, i tillegg prøvde han å stjele mappen min med all programvare, som på toppen av det hele faktisk bare var orginal cd'er.

 

Så ble jeg jo overkjørt 2-3 ganger av en søppeldunk, samt at nettverket var helt vanvittig tregt, men det har jo hjulpet seg i senere tid da.

 

Men bærer mye preg av at folka bak TG ikke gjør så mye for at sånnt skal bli bedre. Er vel helst sponsorene som har gjort noe med den saken..

 

Så etter min mening så gidder jeg ikke betale 600 kr for å reise til TG når jeg kan reise til Dreamhack eller The Party som etter min mening er myyye bedre.

Endret av Serno
Lenke til kommentar
Ja TG er helt fett! Var der i fjor, kunne dratt dit i år også, men jeg gadd ikke.

 

Det eneste som var et STORT minus var plassen du får, har så vidt plass med skjerm og tastatur. Bredden er fin, men dybden stinker!

"Gadd ikkje" å reise på TG ?:) tar du ikkje litt hardt i der? :p eg hadde reist ifjord om eg hadde fått lov :p då fekk eg ****** ikkje lov :devil: Men i år e eg klar som ******! berre å bruke flatscreen da ;) blir vel bra plass da? :)

Lenke til kommentar

Er litt rart da, at kanalen på IRC er så sinnsykt aktiv med flere tusen chattere som babler hele tida under TG, når de bare kan snu seg og snakke med sidemannen istedet :p

Virker som om alle bare sitter i 3 dager og stirrer på sin egen skjerm og ikke snakker med noen.

Lenke til kommentar
Er litt rart da, at kanalen på IRC er så sinnsykt aktiv med flere tusen chattere som babler hele tida under TG, når de bare kan snu seg og snakke med sidemannen istedet :p

Virker som om alle bare sitter i 3 dager og stirrer på sin egen skjerm og ikke snakker med noen.

Så du mener at alle de 5000 folka burde samle seg og snakke med hverandre i stedet for å bruke IRC? :wow:

Lenke til kommentar

Sorry az.... TG er nok ikke noe for meg.. Innrømmer at det er kult å være på LAn, men å være "innesteng" sammen 5000 nerds i 1 uke er for drøyt az.. For det første er jeg av typen som blir ****** gærn når jeg ikke eier noen på cs, og det er seff noen cs g33ks som eier meg, og da ender det opp med at jeg må felle en tåre og slå noen.. Da for jeg oxo mange uvenner, og dt er ukoz.. For det andre spilles det så mye homse og disco bøg musikk at det er ikke til å holde ut.. For det 3 blir jeg svett og jævlig og jeg overlever så vidt min egen kroppslukt. For det fjerde er sjansen for å bli tatt i rompa mens du sover temmelig høy.. Mange ekle gutter der inne.. Så ikke dra til TG..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...