Chosiso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er det noen sanger/tester hvor du kan teste bassen eller teste annlegget ditt?? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dina - Bli hos meg I second, third and fjerd that ! Copymight? atticus©2004 Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=209828 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg prøver å dra tråden i en annen retning. Hvilke sanger bruker du når du skal høre på høyttalere/utstyr i hifi butikker. Disse tar jeg alltid med: Dire Straits - Your latest trick (Brothers in Arms) Mark Knopfler - Coyote (Ragpickers dream) Michal Jackson - The Way You Make Me Feel (History) Yello - Oh Yeah (Essential) Nightwish - End of all hope (Century Child) Eagles - Hotel california (Hell freezez over) Leonard Choen - Take This Waltz (I'm your man) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 20kHz to 20Hz! da kan du iallefall test frekvens området men rundt 10-15kHz gjør det litt vondt i ørene Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 foresten.. noen som vet hvordan jeg kan få høytalerne best mulig? altså.. på winamp kan jeg justere equiliezizer eller noe sånt.. men hvordan kan jeg få den best mulig? har sub og bassen står rett opp ca.. er sånt hjul du kan skru på. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Dersom du skal teste anlegget ditt så går du inn på kaaza å laster ned mange typer bass tester... du søker bare på "bass test". det var ihvertfall slik jeg testet mitt anlegg...får en helt syk lyd på noen av testene.. det er verd å prøve.. Endret 25. februar 2004 av SjiraFF1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vet ikke helt hva slags anlegg dere har, men mitt har ting som mellomtone og diskant også. Klart det finnes bassnerder som fint kunne klart seg med kun det... Jeg for min del pleier bare å ta en samling av de sangene jeg liker best for å høre hvordan de høres ut. Det er jo de sangene man "kjenner best" for å si det slik, da er det jo lettest å høre forskjellene. Men Yello er jo en klassiker når det gjelder å teste ut høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå