DanThaMan Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har fått i oppdrag av mamma å legge inn et program eller noe som kan stenge for spesielle sider, som chatte sider og p0rr. noen som veit om noen programmer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Internet Explorer har en innbygd funksjon for å sperre sider.. Husker ikke hvor den lå, men let litt rundt i innstillinger, og dine spørsmål vil bli besvart Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 northon antivirus har en sånn blocke greie... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 www.zonelabs.com Her finner du ZoneAlarm som er gratis og funker bra! Men her bør du sette deg litt inn i innstilingene i programet, ellers så risekerer du å bli blokket fra mange sider etc. som du faktisk har bruk for... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Norton Internet Securety Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg brukte Internet Explorer. Det var det letteste. det var vare et lite minus, man må skive alle nettsidene. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tools \ Internet options, side Content - trykk på Enable. Der har du masse opsjoner som tillater eller stenger adgang til websider basert på Ratings. Poenget er at eieren av websiden selv legger inn informasjon om innholdet, så ratings-provider eller webleseren kan bestemme om siden skal eller ikke skal vises. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette her er ikke noe hardwareproblem du har - flyttes Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Man kan jo sette opp en lokal proxyserver og sperre sider med den. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg bruker bare den innebygde greiene i ruteren min. Alt som har med ordet CHAT å gjøre blir stoppet, kommer ikke inn på noen chatesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå