oblivian Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Heisann, Må si jeg har mekka et par TP kabler opp igjennom tiden, men nå står jeg bom fast. Skal lage en skjermet kabel/plugger, men det virker som lederene er for tjukke for sporene inni pluggen. Kabelen er en standard skjermet Cat. 5 kabel og pluggene er standard skjermet RJ45. Jeg klarer rett og slett ikke å få lederene til å gli inn i sporene. I beste fall går 7 av dem inn, mens den 8nde krøller seg. Så... Hva er dine beste tips for å lage en TP/RJ45 kabel mest mulig smertefritt. Thanks. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har hatt det prb, men da var det noe tykk isolasjon på lederne, avisolerte de ytterst 3-4mm, men det er ikke sånn det skal utføres. Tror du har en cat 6 kabel og trenger cat 6 rj-45 eller så er iallefall de som jeg har brukt noe større. de ser ut som vanlige rj-45 men har en skjermet kappe rundt seg. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, tror du har rett. Det er den tjukkeste cat. 5 kabelen jeg har vært borti ihvertfall. Tydeligvis er det isolasjonen rundt lederene som er for tjukke. Får se om jeg får tak i pluggene du snakker om i morgen. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette beste tipset jeg kan gi deg nå, er denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå