cwerner Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 En person har lagt ut til salg en defekt harddisk! Er det noen i det hele tatt som kommer til å kjøpe det? eller er det noe jeg ikke vet om som man kan bruke defekte harddisker til? annonse Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 For ei tid siden var det en som ville ha printerkortet av min skrota 22gxp. Lenke til kommentar
starving Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er masse man kan bruke dem til. se hvor mye de tåler ved å slå på dem, ta av lokket og se om du spinner rundt når strøm kobles til, bruke som blink. masse mer!! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er masse man kan bruke dem til. se hvor mye de tåler ved å slå på dem, ta av lokket og se om du spinner rundt når strøm kobles til, bruke som blink. masse mer!! hehe, her har vi en som vet vordan en hardisk skal brukes! jeg fikk litt lyst til og prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå