Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av ISP, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal til sommeren flytte sørover og det virker som om det er bare de isp'ene som bruker telenor sitt nett(?) som kan levere til meg! Jeg vil ha 2mbit eller høyere. Førstevalget var ngt, men det har vi ikke tilgang til der nede. Så noen andre ISP'er jeg kan velge? Har tenkt på bluecom, vil gjerne ha catch, men blir litt dyrere enn bluecom. Evt. andre jeg kan bruke? Noen som har erfaringer med bluecom/tiscali etc..

Mvh Even

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Catch leverer da ikke på telenor sitt utstyr, de har eget.

Men hvis du kan få Catch anbefaler jeg dem, de er litt dyrere enn de andre, men det er kvalitet hele veien,- Support, oppetid, ping og hastighet er meget bra.

Bluecom er vel et meget bra valg og, såvidt jeg vet, har ikke hørt mye negativt om dem.

Du kan vel også få tele2, dem er vel også bra.

Lenke til kommentar
Catch leverer da ikke på telenor sitt utstyr, de har eget.

Men hvis du kan få Catch anbefaler jeg dem, de er litt dyrere enn de andre, men det er kvalitet hele veien,- Support, oppetid, ping og hastighet er meget bra.

Bluecom er vel et meget bra valg og, såvidt jeg vet, har ikke hørt mye negativt om dem.

Du kan vel også få tele2, dem er vel også bra.

Vet at de ikke er på telenor sitt nett :p

Tror jeg går for catch. Får vel noe skattefordel der også :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har veldig god erfaring med bluecom.

+ stabile linjer

+ veldig god ping

+ god support

+ får utdelt 4-5 ip'er som kan nesten kalles faste. Jeg har ofte samme ip i 2-3 måneder, noen ganger lengre.

- kan ikke komme på noe spesielt, men hvis er det skulle være noe så må det være prisen. Den er ikke den laveste på markedet. Men absolutt akseptabel :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har veldig god erfaring med bluecom.

+ stabile linjer

+ veldig god ping

+ god support

+ får utdelt 4-5 ip'er som kan nesten kalles faste. Jeg har ofte samme ip i 2-3 måneder, noen ganger lengre.

- kan ikke komme på noe spesielt, men hvis er det skulle være noe så må det være prisen. Den er ikke den laveste på markedet. Men absolutt akseptabel  :thumbup:

enig :yes:

Endret av praut86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...