bernini Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Har en Shuttle SB51G (Slix). Den bråker litt for mye. Har byttet ut viften bak med papst og skal bytte psu når økonomien tillater det.. Skal også dremmelere vekk grillen når jeg får tid. Da gjenstår bare skjermkortet. Det er et sapphire 9500 Pro Heatpipe-løsninger har jeg igrunn lagt fra meg siden jeg bruker pci-slotten og ikke har lyst å modde så voldsomt i kabinettet. Finnes det noen vifter som er mer stillegående enn den som allerede er der? Siste mulighet er jo å bytte kortet i et 9600Pro UE som har en heatpipe som passer i kabinettet uten modding. Er 9600 pro kaldere enn 9500 pro? Noen andre fantasifulle forslag til stillegående kjøling? Vet igrunn ikke om det er skjermkortet som bråker siden jeg ikke har fått testet med mer stillegående strømforsyning. Takker for svar gordi Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan jo bare skifte viften i PSU-en, ikke selve PSU-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå