atle87 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 plutselig har premiere pro begynt å lage såvidt synlige vannrette streker i filmen. Det skjer ikke bare i premier men også hvis man eksporterer filmen til f.eks wma format og spiller den i media player. Vet noen feilen? Jeg lurer også på om det er noe filter eller lignende i premiere pro hvor du kan gjøre et vanlig klipp gradvis ufokusert for så å bli gradvis fokusert igjen... som f.eks kan brukes som en transition mellom to klipp... takker meget for svar! Mvh Atle Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kjenner ikke Premiere Pro (men har tidligere vært Premierebruker). Høres ut som du beskriver videofiler hvor upper og lower field har blitt byttet om... Lenke til kommentar
atle87 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 vet du hvordan man fikser dette da? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har som nevnt ingen detaljekunnskap om Premiere Pro og det er snart tre år siden jeg drev med Premiere men sjekk om det kan ligge noe i prosjektinnstillingene dine e.l. (Eventuelt søk på "fields" i hjelp)... Lenke til kommentar
atle87 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 ok. Tusen takk for svar! noen andre som vet om noen andre grunner til at dette skjer? Lenke til kommentar
atle87 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 har funnet ut feilen nå... det var så enkelt som at jeg hadde glemt å stille på PAL istedenfor NTSC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå