Nybakkern Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvordan tar man av frontdekselet på en nokia 6600?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 du mister garantien; (d er jeg 99% sikker på) derfor anbefaler deg til å ikke gjøre det... derfor vil jeg ikke si hvordan du gjør d heller Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Du mister vel ikke garantien ved å gjøre det? Lurer nemlig selv på hvordan man fjerner frontdekselet på P900. Hvordan kan de se om det er fjernet forresten? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Pell ut batteriet og se. Finner sikkert noen skruer der som du kan skru på Fungerer ihvertfall sånn på de aller fleste telefoner. Hva garanti angår vet jeg ikke Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Man mister nok garantien. Blir som å fjerne "dekselet" på en PS2 maskin. Man mister garantien. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvordan fjerne frontdeksel på en Nokia N-Gage? Er det bare å rive løs, eller sitter det fast i noen skruer? Noen som vet, før jeg prøver på egenhand? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Standard prosedyren er enkel: er d noen skruer er de sikkert der av en grunn (hint hint) og dekslene er ofte "tredd" på... (på noen "stolper på frontdekslet som blir dyttet ned i noen hull) Dvs. at du kan "dytte" den ut Men sier ikke mer... Siden du mister garantien.... D fikk jeg opplyst når jeg gikk på et verksted her om dagen Resten dere finne ut selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå