Elyas Machera Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg er en lvl 15 Redguard Warrior. Jeg tenkte at jeg ville bli medlem i Thieves Guild, men nei! Sugar Lips lar meg ikke bli med, jeg tror jeg har nok på de skillene man trenger, som Acrobatics, Security, Sneak osv. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hun mener du er for "snill".Det skjer hvis du har gjort noen fighters guild oppdrag. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm, er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan skrive noe i consolen. Jeg kommer ikke helt på hva det var, men du finner det på formet på morrowind.com tror det var noe slik som dette: Player->joinfaction "Thieves guild" 1 denne er jeg ikke sikker på, men jeg brukte noe lignende når jeg skulle inn i redoran Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan skrive noe i consolen.Jeg kommer ikke helt på hva det var, men du finner det på formet på morrowind.com tror det var noe slik som dette: Player->joinfaction "Thieves guild" 1 denne er jeg ikke sikker på, men jeg brukte noe lignende når jeg skulle inn i redoran Takk, men det er egentlig ikke noe problem lenger, 5 minutter med TES construction kit kan gjøre underverker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå