One_ar Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Hva synest dere om siden min da, er den grei?? www.onear.moo.no (ja jeg vet.....shoutboksen er ikke som alle andre shoutbokser ...men jeg har tross alt laget den selv ....mitt første proj i php) Endret 23. februar 2004 av One_ar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hm.. Du bruker Times.. Start over..? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Standardlinker er fy fy... Spesielt i menyen ser det fæl ut. Hele menyen så ut som du hadde klippet inn fra et annet sted og bare satt inn. Det glir ikke akkurat inn i siden... Hvis du ser litt på menyoverskriftene "Meny", "Shoutbox" og "Reklame" så ser du at alle har forskjellig formatering. Gjør de like, og la de passe inn i siden. Kjedelig header, og litt grumsete. Ble et hav mellom hoveddelen og reklamene. Selv om reklamene ikke skal være så synlige, ble dette bare rart. Likte det ikke in the hel tatt, dessverre. Terningkast 2 Endret 23. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg likte den heller ikke... alt det negative jeg fant er allerede nevnt da men... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Du burde ta et screenshot av siden din og legge under der han mannen er. Sorry... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 - Ingen sammenheng mellom header, meny eller de der overskrifts-bildene (meny, shoutbox, reklame) - Times! Start over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå