Gå til innhold

plass registreings system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Hvordan skal det fungere da? Er villig til å lage det uten betaling... (ok, jeg er ikke så god i php heller da :))

Sånn bare for å teste ferdighetene mine.

Lenke til kommentar

ok

Det skal være sånn at man kan logge inn og velge plass der man skal sitte, man skal også kunne bytte plass senenere.

det må nok være noe database system eller noe. kan ikke så veldig mye med det.

det skal være lett og endre måten bordene står på også.

hvis noen er inntersiert i og lage og det er veldig bra så kan du få en 1000 kr eller mer

Lenke til kommentar

Du kan lage eit variabelt plass registrering med eit par "for" funksjoner. Vist det blig gjort på rett måte, så kan bordrader osv forandres uten problemer fra admin panel (nå eit par "if" funksjoner).

Sjølvsagt er det snakk om meir funksjoner osv enn bare dei, men det er slik denne typen script er bygd opp, for å være variable i tilfelle du skifter på noko til neste gang.

Problemer kommer med, korleis har du planlagt brukerene skal få login/password ? Korleis skal du sjekke at den brukeren har ein "gyldig" billett til lan patryet ?

Vist ønskeleg kan du kontakte meg på sven.helleland|at|kaizen-web.com (skift ut |at| med @, email spider beskyttelse :p) og eg kan gje deg ein vurdering på arbeidet. Men då må du legge med litt meir informasjon korleis du vil at scriptet skal fungere + svar på spørsmåla over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...