ratm Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Da jeg skal spille renegade online får jeg beskjed at cd key''n min er ugyldig, er det andre med samme problem? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kjøpe spillet? Hvis du ikke har gjort det kan du ikke forvente hjelp. Hvis du har kjøpt spillet vil jeg foreslå å sende en mail til Westwood. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 wee, jeg vil kjøpe renegade! men byr toppen 250,- inkl. porto [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-19 18:24 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 18:24, Cursed skrev:wee, jeg vil kjøpe renegade! men byr toppen 250,- inkl. porto<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-19 18:24 ]</font> Får man er bra tilbud er det alltid noen som vil ha litt mindre. Uannsett! Hadde han solgt det for 300 pluss porto, ville du sikkert kjøpt det "for ikke mer enn 300 onkl porto!" Lenke til kommentar
ratm Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Klart jeg ikke har kjøpt produktet. **** jeg er ikke helt noldus heller da, må jo bruke den dyre adsl linja mi til noe fornuftig, men jeg får ikke spilt renegade online, men spillet er så jævlig dårlig alikevel (grafikken ser jo ut som i et spill lagd i sent 90 tallet).... får laste ned noen andre isteden.. ratm Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Tja. AA innroemme warez og insinuere at piratkopierer man ikke saa er man noldus, kan naa dette vaere kosher da? 80.212.224.84 :wink: Foroevrig, naar du har en piratkopiert versjon burde du ikke vaere overrasket over at key'en din ikke virker. Ei heller sutre om det her. *piske piske* [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-03-21 14:25 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 19:00, Kenny000 skrev: Quote: On 2002-03-19 18:24, Cursed skrev: wee, jeg vil kjøpe renegade! men byr toppen 250,- inkl. porto <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-19 18:24 ]</font> Får man er bra tilbud er det alltid noen som vil ha litt mindre. Uannsett! Hadde han solgt det for 300 pluss porto, ville du sikkert kjøpt det "for ikke mer enn 300 onkl porto!" neinei, har bare 250kr som brenner i lommeboka :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 RATM høres ut som RÅTTE for meg din damn pirate skurk!!!!!!!!!!!! Det beste hadde hvert å logga deg så vi kunne anmeldt deg for PIRAT KOPIERING! Men gamer.no har kaskje IP Adressa di så vi får se....vis du ikke gidder å kjøpe et spill for ca 400 kr så fortjener du ikke noe annet Westwood har brukt millioner av kr for at vi skal ha glede av dette spillet så driver du og "Pirat kopierer" hele spillet og syntes det er kult, hvor gammel er du 10 år? siden du ikke skjønner noe mere! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Den cdkeyen du har brukt er enten "fake" eller en halv million andre har den og prøvd og bruke den. så skal du få tak i en serial som funker online må en som er teit nok gi den til deg eller du må kjøpe spillet :razz: skulle gjerne hatt en serial som funker online men sutrer ikke om det her for jeg er klar over at det hjelper ikke en dritt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 litt offtopic: altså, fett nok at man piratkopierer (jeg gjør det.. big deal), men nolduser som sutrer og griner fordi de ikke får spilt over nett.. urk. adsl er egentlig en veldig kjekk måte å prøve spill litt utover demoen.. det er sinnsykt mye elendige spill ute og går for tiden. bra spill kjøper man for å få cdkey'en. så langt har jeg bare halflife, quake3 og diablo II (med expansion). børti timer med eksellent gameplay i alle tre spillene.. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 17:07, psilocybe skrev:bra spill kjøper man for å få cdkey'en. så langt har jeg bare halflife, quake3 og diablo II (med expansion). børti timer med eksellent gameplay i alle tre spillene.. Helt enig, spill jeg selv har kjøpt, for jeg vil ha hele produktete er: Halflife generation, hmmm vel har i hvertfall bestillt det men akersmic er jo så treige, ghost recon (dette måtte jeg jo ha) rtcw det er jo en selvfølge, opf vel så klart, og max payne. Men dere må skjønne at jeg ikke gidder å bruke ca 500 kr på møkka spill. Jeg tester ut spilla først, er de bra vel da kjøper jeg de.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå