Syar-2003 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel uansett er 128MB aperture ikke halvparten av 512 da . Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 prøv å sett ned hastigheten på prosessoren.... bare for å se. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 De reglene med halvparten av system minne gjelder ikke lengre idag ettersom alt har økt til 1GB og noen har tom 2GB . Tror det er veldig få "menn i gata" som sitter på mer enn 512MB RAM.... Jeg har 1,5 gig , og 7/10 som jeg kjenner har 1gig eller mer.. så er endel som har det skal du se. . Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvilken strømforsyning har du? Er spenningene stabile der? (sjekk med MBM5) Kanskje den er litt for dårlig kvalitet for å holde stabile spenninger? (f.eks Q-tech er grusomt ustabile og svake til tross for fine Watt-tall) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har samme problem Samma feil også. Spill quiter til desktop eller kræsjer helt. etter en sånn kræsj mista jeg 4 Profiles i NFSU (alle var ferdige) AMD 3400+ er ikke 2.2 ghz men derimot 2.4ghz (snakker om XP Barton) 2.2ghz er 3200+. Min kjører 3200+ hastighet, med 40 idle og 48 load. Kjølingen min er nokså "grei" en swiftech med 120mm på m/fan adapter. (80-120) så jeg vet ikke helt jeg azz. Har opplevd det samme som deg Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hvilken strømforsyning har du? Er spenningene stabile der? (sjekk med MBM5) Kanskje den er litt for dårlig kvalitet for å holde stabile spenninger? (f.eks Q-tech er grusomt ustabile og svake til tross for fine Watt-tall) Jeg har et chieftec 350 watts kabinett mener jeg. Og hvordan får jeg testa dette, link osv? Endret 24. februar 2004 av Jonisb4ck Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvilken strømforsyning har du? Er spenningene stabile der? (sjekk med MBM5) Kanskje den er litt for dårlig kvalitet for å holde stabile spenninger? (f.eks Q-tech er grusomt ustabile og svake til tross for fine Watt-tall) Jeg har et chieftec 350 watts kabinett mener jeg. Og hvordan får jeg testa dette, link osv? Chieftec's 360W'er tror jeg skal være rimelig bra. Men du finner programvaren til å sjekke det her: http://mbm.livewiredev.com/ under downloads (seff) Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) humm jeg måtte installere mye software for å få gjort det så trokke jeg tester det viss du sier det kabinettet skal være bra. Endret 24. februar 2004 av Jonisb4ck Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 k jeg har nå satt cpu ned til 2,09 ghz ved å stille på klokkefrekvnsen i bios. Det har ikke klikket enda ihvertfall Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke mye sw å installere mbm5 altså . Det er ett setup program . Det er dobbelt klikke -yes -yes-yes-ok restart ferdig . Etter det kan du monitorere spenninger og tempereturer fra windows. Syns du skal legge det inn jeg , veldig fint overvåknings program . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå