Gå til innhold

om temperatur på pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De reglene med halvparten av system minne gjelder ikke lengre idag

ettersom alt har økt til 1GB og noen har tom 2GB .

Tror det er veldig få "menn i gata" som sitter på mer enn 512MB RAM....

Jeg har 1,5 gig , og 7/10 som jeg kjenner har 1gig eller mer.. så er endel som har det skal du se. .

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem :dontgetit: Samma feil også. Spill quiter til desktop eller kræsjer helt. etter en sånn kræsj mista jeg 4 Profiles i NFSU (alle var ferdige) :mad:

AMD 3400+ er ikke 2.2 ghz men derimot 2.4ghz (snakker om XP Barton)

2.2ghz er 3200+.

Min kjører 3200+ hastighet, med 40 idle og 48 load. Kjølingen min er nokså "grei" en swiftech med 120mm på m/fan adapter. (80-120) så jeg vet ikke helt jeg azz.

Har opplevd det samme som deg :(

Lenke til kommentar
Hvilken strømforsyning har du? Er spenningene stabile der? (sjekk med MBM5) Kanskje den er litt for dårlig kvalitet for å holde stabile spenninger? (f.eks Q-tech er grusomt ustabile og svake til tross for fine Watt-tall)

Jeg har et chieftec 350 watts kabinett mener jeg. Og hvordan får jeg testa dette, link osv?

Endret av Jonisb4ck
Lenke til kommentar
Hvilken strømforsyning har du? Er spenningene stabile der? (sjekk med MBM5) Kanskje den er litt for dårlig kvalitet for å holde stabile spenninger? (f.eks Q-tech er grusomt ustabile og svake til tross for fine Watt-tall)

Jeg har et chieftec 350 watts kabinett mener jeg. Og hvordan får jeg testa dette, link osv?

Chieftec's 360W'er tror jeg skal være rimelig bra. Men du finner programvaren til å sjekke det her: http://mbm.livewiredev.com/ under downloads (seff)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...