Gå til innhold

sitter fast i half-life.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kommet ganske langt nå.har drept det store monsteret ute i verdensrommet.

Men så stopper det. kommer til en rar verden hvor jeg går ned i en hule hvor jeg blir løftet opp på en diger stogg så hopper jeg ned igjen. hva skal jeg gjøre?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke bossen(det kuleste er å ta ham med crowbar) for etter det er det jo ingen stogger.(antar dette er stokker som kommer fort opp fra bakken) hvis han ikke tror han har tatt bossen, men bare har blitt flytta til ry slikt sted. forklar hvor du er, og hva slags dyr som er der. gjerne screenshots (default f5 tror jeg)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

oops... :blush: hadde helt glemt denne posten jeg....jaja :)

uansett jeg mente den svære edderkoppsaken, men jeg har kommet forbi den nå... nå sliter jeg på den j*vla siste bossen.... Jeg har skyti alle de krystall greiene, men jeg klarer ikke å drepe han!!!!!

GRRRRR!!!!!! :mad:

Lenke til kommentar

Cluet er å bruke "trampolinene" som finnes på gulvet i hulen for å komme deg over jæskelen. Den eneste måten å kverke ham på er å skyte på en liten pyramidedings (hvis jeg husker riktig) inne i hodet hans. Det vanligste coup de gras er å faktisk hoppe inn i hodet og denge løs med brekkjernet.

Lenke til kommentar

det letteste å faktisk....du tar en av de jumping pads'a på bakken så du kommer til den hylla som er øverst. bruk hornetgun(den med evig ammo) og skyt inn i de teleporterings-greiene hans, for da blir dem borte. når du er oppå den høyeste hylla, kan du mata på med et elelr annet, eller rett og slett bare hoppe inn i skallen hans og klæng klæng klæng med brekke. så er det på'n med den ufattelig kjedelige turen med han karen....(ok skal ikke si mere....klar bossen først du...)

het han ikke nihilant eller noe? flere år siden jeg runna HL

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...