Superslask Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 før, da jeg var virkelig lat og spilte q3, brukte jeg mellom 15 og 20 i sense. gadd ikke flytte hånda mere men dette var før jeg begynte å spille det litt seriøst, og faktisk ble litt god. altså ikke bare sånn fjortiss-spilling Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 før, da jeg var virkelig lat og spilte q3, brukte jeg mellom 15 og 20 i sense. gadd ikke flytte hånda mere men dette var før jeg begynte å spille det litt seriøst, og faktisk ble litt god. altså ikke bare sånn fjortiss-spilling Altså det er fjortiss-spilling å spille useriøst da? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 før, da jeg var virkelig lat og spilte q3, brukte jeg mellom 15 og 20 i sense. gadd ikke flytte hånda mere men dette var før jeg begynte å spille det litt seriøst, og faktisk ble litt god. altså ikke bare sånn fjortiss-spilling Altså det er fjortiss-spilling å spille useriøst da? Helt enig , fy fader 20 i sens her lukter det dårlig accuaracy Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 800x600 Sens: 1.337 () Hs: jepp MX500 og Steelpad 4d 1on1 noen? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 før, da jeg var virkelig lat og spilte q3, brukte jeg mellom 15 og 20 i sense. gadd ikke flytte hånda mere men dette var før jeg begynte å spille det litt seriøst, og faktisk ble litt god. altså ikke bare sånn fjortiss-spilling Altså det er fjortiss-spilling å spille useriøst da? Helt enig , fy fader 20 i sens her lukter det dårlig accuaracy Ok, det var ikke mitt poeng at det VAR fjortiss-spilling. Jeg skulle bare høre om han mente det... Men nå tenkte ikke jeg på sensen, jeg tenkte mer generelt på useriøs spilling. F.eks. en kommer hjem og slapper av, gidder ikke sette seg ned å spille så seriøst fordi han er sliten og vil kose seg litt med CS. Da spiller han jo ikke 100 % seriøs... Er det fjortiss-spilling? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hvis du vil, kan jeg godt begynne å kverrulere med deg, og jeg lover deg, du skal få god konurranse. med useriøs spilling, mener jeg bare slik "hoppe rundt å skyte" seriøs spilling er mer slik taktikk og faktisk lære seg brett, ha noen fete moves, ikke minst spiller man clanarena må man kunne beherske rocketjump og plasmaclimb til det ytterste. ikke minst strafejumping.selvfølgelig kan disse blandes, men en av dem er dominerende uansett. samme gjelder jo CS, utenom strafejumping og RJ og PC da... utnytt flashbugs til det maksimale, CS 1.6 er fullt av dem. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Denne tråden sklir jo helt ut. Hva med å diskutere topic, i stedet for å diskutere fjortiser? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Denne tråden sklir jo helt ut. Hva med å diskutere topic, i stedet for å diskutere fjortiser? Fordi fjortiser er et meget spesielt teama. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Neida, er ikke off topic. Det er et triks å ikke være fjortiss. Det er lett å være fjortiss, derfor kan man bruke et triks for å ikke være fjortiss... Noe i den duren. Uansett, on topic: Tja, nå vet ikke jeg helt... Er ikke så stort mer å si... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 inSain: Tror vi bare putter deg i samme kategori som alle de andre rifle-avhengige jentene. Så du bruker ikke rifler du...? Hva gjør du da? Sitter å camper med awp? Og AWP er ikke rifle, mener du? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 AWP er rifle ja , og det verste man kan komme borti på public/pcw er en fyr som håndterer denne meget bra Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 utnytt flashbugs til det maksimale, CS 1.6 er fullt av dem. Ja ka er egentlig flash-bug? Alle blir flasha uansett f? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ja f.eks. eller at du blir flashe gjennom en crate som er der men tydeligvis ikke er der osv... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja f.eks. eller at du blir flashe gjennom en crate som er der men tydeligvis ikke er der osv... Og dette går an overalt eller er det spesielle plasser flash grenaden må ligge... husker i en av beta versjonene. Om en stod i ba2 på de_dust og såg inn i tunnelen (en stod da altså like utafor opningen). Om det då kom en flash grenade rundt hjørnet eller kor som helst egentlig inne i korridoren, samme kor nært den flashen var deg, så ville du ikkje bli flasha om du stod utafor tunnellen og flasha sprengte inni tunnelen. Andre hatt samme opplevelse? men noken eksempel på desse typiske flash buggane? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 men noken eksempel på desse typiske flash buggane? Hvis du for eksempel på de_dust kaster en flash opp over "byen" så vil dette ha en ganske effektfull virkning på store deler av mapet... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 AWP er rifle ja , og det verste man kan komme borti på public/pcw er en fyr som håndterer denne meget bra Og det verste awp-kisen kan komme borti på public/pcw er en fyr som whiner meget bra. LOL! Ble ikke så bra det... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 men noken eksempel på desse typiske flash buggane? Hvis du for eksempel på de_dust kaster en flash opp over "byen" så vil dette ha en ganske effektfull virkning på store deler av mapet... Ok...trudde eg kunne det brettet ut og inn...."byen" ? henne? speler ikkje lenger så litt ustødig.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 henne? "Hva i all verden" er det du mener?? Er ikke fullt så sikker på om det er akkurat de_dust, eller om det er noen av de andre "ørken-by" ( ) mapene. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 henne? "Hva i all verden" er det du mener?? Er ikke fullt så sikker på om det er akkurat de_dust, eller om det er noen av de andre "ørken-by" ( ) mapene. Haha, snakker dere bare tull eller? "Henne" er (i hvertfall her) et dialekt ord, for "hvor hen?" eller "hvor da?". Vet ikke om det betydde det i hans sammenheng. Ikke si hvor bugsa er, da blir bare flere og flere kalt for flash-hackere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 henne? "Hva i all verden" er det du mener?? Er ikke fullt så sikker på om det er akkurat de_dust, eller om det er noen av de andre "ørken-by" ( ) mapene. Haha, snakker dere bare tull eller? "Henne" er (i hvertfall her) et dialekt ord, for "hvor hen?" eller "hvor da?". Vet ikke om det betydde det i hans sammenheng. Ikke si hvor bugsa er, da blir bare flere og flere kalt for flash-hackere. Ok zalo...så send meg en PM då og fortell meg ET eksempel...eg speler ikkje lenger etter 1.6 og steam kom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå