Gå til innhold

Triks til Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 i sens?

WTF!?!?!?!

Jeg har 5.8

5, nesten 6 i sens?

WTF!?!?!?!

Jeg har (atm) 2.1

Hehe, i det siste har jeg både bytta oppløsning og sens, tror jeg har 2.1 i sens, og 800x600 (hadde det før, men bytta til 640x480 og så tilbake igjen).

XP sensen er vel 7/11 tror jeg. Gidder ikke sjekke.

Og akselerasjon deaktivert. Tror jeg holder meg til denne nå, eller så blir jeg nok aldri bedre. :(

*men er ved hyppigt bruk av IME 4.0 og FUnc 1030*
Skal vi bli venner? Har samme stuffe. :cool:

Vi med 4.0 og 1030 skal holde sammen og banke de med 3.0 og Steelpad/Icemat/osv. (I CS) :D

Lenke til kommentar

Nærmer meg 5 år med cs nå. lite tips?

Kom deg ut av dette forumet og spill og spill masse! Drit i hva andre sier! Bli god nok til at du kan spille i ett lag(dvs. at du kan mapsa og vet hvor alle ting på brettet er) og spill sammen med venner eller bekjente. HA DET MORRO!!!!(viktig!) Aldri accuse folk for cheat bare fordi de er bedre enn deg, vit at det ALLTID vil finnes noen som er bedre enn deg. Vær aktiv på irc for å bli kjent med folk. Start opp klan på www.clanbase.com og spill kamper, vær forberedt på å tape masse! Bit tenna sammen og spill mer! Etterhvert vil det gå bedre. Aldri tro at alt vil bli bedre hvis du bare joiner en ny klan, jo lenger man har spilt sammen med folka jo mer potensiale er det!(dette er hovedproblemet til Norske klaner, de henger aldri sammen lenge nok til å bli gode)

Når du har kommet såpass langt at du føler at du begynner å bli god og laget ditt spiller bra sammen, begynn å studere demos fra bedre klaner, del opp taktikkene deres i stykker og finnut hva dere kan bruke. Gå inn på en server og øv på taktikkene sammen(løp rundt og gjør hva de gjør) når dere er trygge på det, finn en motstander og prøv på de. Dere kommer til å feile fullstendig og ingen gjør det som det var meningen at de skulle gjøre og dere taper stort. Gjenta samme taktikken mot andre sånn ca. 10-15 ganger og det begynner å bli bedre. Aldri spill en pcw for å vinne. Pcws skal spilles for å lære noe.

Siden cs er ett lagspill så har jeg gitt deg tips om hvordan du skal spille og ha det morro samtidig som du blir bedre og bedre for hver uke som går. Hvis du vil bli en god public spiller så finn ett annet spill. Morroa i dette spillet ligger i å spille sammen med folk du kjenner og liker(om du kjenner dem via inet eller rl er fullstendig uinterresant :p).

Men husk: ha respekt for folk! Det finnes så ufatterlig mange folk der ute som spiller cs som er frekke,oppkjeftige og tror at de er gudsgave til cs. Disse folka er ikke verdt møkka under skoen min og vil aldri bli gode(med unntak av bsl :p)

Lenke til kommentar
Vi med 4.0 og 1030 skal holde sammen og banke de med 3.0 og Steelpad/Icemat/osv. (I CS) :D

hehe.

flasher dem i øynene med den kraftige optiske strålen til musa så kaster man den ufattelig glatte musmatta foran dem så de ramler i blinde...idiot sikkert ;)

og om det var meg dere peiket fram som en i sens, nei det står ----1.81----

det er utrolig stor forskjell mellom 1.81 og 1 :ermm:

Lenke til kommentar
blabla

Hvorfor ikke gjøre det enkelt?

Spill, og ikke tenk og husk alt det Ikon fortalte nå. Etterhvert blir du bedre.

Nei, takk. Er ikke interessert i å joine noe klan, kanskje noen andre er det, men for meg: Takk, men ellers takk! (eller hva det nå er man sier).

flasher dem i øynene med den kraftige optiske strålen til musa så kaster man den ufattelig glatte musmatta foran dem så de ramler i blinde...idiot sikkert 

det er utrolig stor forskjell mellom 1.81 og 1 

Den irriterer meg litt den strålen, synes den "overreagerer" for å si det sånn. Når jeg løfter musa og flytter den i lufta, setter den ned igjen, får jeg liksom sånn hopp, så siktet flytter seg en del. Er ikke noen måte å redusere dette hoppet på en å få en mer stabil hånd, eller forandre sens?

Hvis jeg får siktet akkurat ved siden av personen jeg sikter på, og må snu litt mer på musa (løfte den og sånt noe) så flytter siktet seg kanskje lengre opp over hodet hans, slik at jeg ikke treffer. Kanskje noen forsto dette? :D

IME 4.0 og sUrface 1030 er alt en trenger.

*herme etter nord*

Først sender vi strålen rett i øynene på fiendene, så de flashes. Så sender vi musematta bortover gulvet mens de er flashet, da sklir de mest sannsynlig på den og besvimer når de slår hodet.

I tilfelle de ikke gjør det, løper vi mot de, slenger ledningen rundt halsen og kveler de.

Også kan vi gni scrollehjulet mot hodet til de etterpå, for å irritere og gi de litt smerte. :thumbup:

The ultimate guide for a progamer.

Lenke til kommentar
blabla

Hvorfor ikke gjøre det enkelt?

Spill, og ikke tenk og husk alt det Ikon fortalte nå. Etterhvert blir du bedre.

Nei, takk. Er ikke interessert i å joine noe klan, kanskje noen andre er det, men for meg: Takk, men ellers takk! (eller hva det nå er man sier).

flasher dem i øynene med den kraftige optiske strålen til musa så kaster man den ufattelig glatte musmatta foran dem så de ramler i blinde...idiot sikkert 

det er utrolig stor forskjell mellom 1.81 og 1 

Den irriterer meg litt den strålen, synes den "overreagerer" for å si det sånn. Når jeg løfter musa og flytter den i lufta, setter den ned igjen, får jeg liksom sånn hopp, så siktet flytter seg en del. Er ikke noen måte å redusere dette hoppet på en å få en mer stabil hånd, eller forandre sens?

Hvis jeg får siktet akkurat ved siden av personen jeg sikter på, og må snu litt mer på musa (løfte den og sånt noe) så flytter siktet seg kanskje lengre opp over hodet hans, slik at jeg ikke treffer. Kanskje noen forsto dette? :D

*herme etter nord*

Først sender vi strålen rett i øynene på fiendene, så de flashes. Så sender vi musematta bortover gulvet mens de er flashet, da sklir de mest sannsynlig på den og besvimer når de slår hodet.

I tilfelle de ikke gjør det, løper vi mot de, slenger ledningen rundt halsen og kveler de.

Også kan vi gni scrollehjulet mot hodet til de etterpå, for å irritere og gi de litt smerte. :thumbup:

The ultimate guide for a progamer.

lite forslag såpegutt. Les hva folk skriver neste gang. Poenget mitt var nettopp: Slutt å les og spill.

Lenke til kommentar

*herme etter nord*

Også kan vi gni scrollehjulet mot hodet til de etterpå, for å irritere og gi de litt smerte.  :thumbup:

vel å merke, et trinnløst scrollehjul :love:

Lenke til kommentar
løfter folk musa? :p j/k

Har ikkje du sett hardcore quakere som speler med -4 i sens...driver å løfter musa vilt og drar musa mange ganger på samme måten over musematta for å snu seg 30 grader... ? :devil:

Syns det blir litt overdrevent eg då, men smak og behag :yes:

Lenke til kommentar

Lav sens = mye løfting.

Det er noe en venner seg til.

Slapper jeg av og skal snu meg en halv gang, så løfter jeg nok 2-3 ganger slik det er nå. Men klarer å snu meg en halv gang ved kun å dra musa en gang (bruker ikke hele musematte vanligvis, så vrir ikke så mye på hånden.

Haha, noen her som spiller med 30 i CS sens? LOL. I så fall må jeg påstå: Du er gal! :cool:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke riktig hvorfor folk sier at liten skjerm størrelse er bra..jeg bruker 1600x1200 og 8.5 i sens. Går rimerlig bra for meg..men nå har jeg spilt cs ganske lenge og da. Aim+fart+1600x1200+skills+lyd=fine greier :green:

Dette er seff smak og behag, men grunnen til at mange tyr til liten skjermoppløsning er pga at ting blir generelt større og enklere å treffe. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...