Gå til innhold

Triks til Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mener, er at de er ikke _dårlige_ hvis de blir brukt riktig, men mot en Colt eller Ak så holder de rett og slett ikke mål, noe som aldri heller har vært intensjonen med SMG'er. SMG'er er billige våpen som skal brukes A) Til nærkamp, B)Til å spare penger til bedre våpen eller C) Være det eneste du har råd til, når du ikke greier å drepe en sjel.

Jeg beklager hvis jeg virker selvmotsigende, det er bare litt vanskelig å få formulert hva jeg mener. Alikevel om jeg til tider kan få drept like mange med TMP / Mac, så er det ikke _bedre_ våpen, da de alt i alt har for mange mangler.

Lenke til kommentar

Når jeg leser meg gjennom denne tråden får jeg lyst til å konvertere over til WC3 eller noe. Er det så vanskelig å skjønne at ethvert våpen har sitt eget bruksområde? En TMP er f.eks ikke spesielt egnet til sniping. Men, i nærkamp og til storming så er det faktisk ganske så effektivt.. -<random hitbox>-

Sier som jeg gjør til de som whiner på cheats og lignende:

"Hold kjeft, spill, ha det gøy... eller stikk"

Lenke til kommentar
Det jeg mener, er at de er ikke _dårlige_ hvis de blir brukt riktig, men mot en Colt eller Ak så holder de rett og slett ikke mål, noe som aldri heller har vært intensjonen med SMG'er. SMG'er er billige våpen som skal brukes A) Til nærkamp, B)Til å spare penger til bedre våpen eller C) Være det eneste du har råd til, når du ikke greier å drepe en sjel.

Jeg beklager hvis jeg virker selvmotsigende, det er bare litt vanskelig å få formulert hva jeg mener. Alikevel om jeg til tider kan få drept like mange med TMP / Mac, så er det ikke _bedre_ våpen, da de alt i alt har for mange mangler.

alså, du mener at en mac10 f.eks ikke holder mål mot en ak/colt, men likevell er det et bra våpen? hva er logikken i det?

du sier:

SMG'er er billige våpen som skal brukes

A) Til nærkamp

B)Til å spare penger til bedre våpen

C) Være det eneste du har råd til, når du ikke greier å drepe en sjel.

A) hvem kjøper et våpen, kun beregnet til nærkamp? dessuten er colt/ak mye bedre til nærkamp

B) heh, å bruke over 1350$ (ca?) på en mac 10 å kalle det en eco runde (eco = "spare" runde) er veldi usmart. oh, +ammo

C) husk at du får xxxx antall penger hver runde, uansett om du ikke dreper eller vinner, så vist du sparer noen runder får du et skikkeli våpen. er kanskje ikke så rart du ikke dreper en sjel? :)

Endret av inSain
Lenke til kommentar

Jo, du bruker f.eks mp5 til en halv-eco, eller når du har vunnet en runde for å sikre noen penger til neste runde hvis du taper. Og nei, en AK kan ikke måle seg med en TMP i nærkamp hvis brukeren av tmp'en kan det han gjør. Raskere firerate og større treffsikkerhet sørger for det.

Lenke til kommentar
Jo, du bruker f.eks mp5 til en halv-eco, eller når du har vunnet en runde for å sikre noen penger til neste runde hvis du taper. Og nei, en AK kan ikke måle seg med en TMP i nærkamp hvis brukeren av tmp'en kan det han gjør. Raskere firerate og større treffsikkerhet sørger for det.

TMP skyter raskere en ak, ja.. men ak er MYE sterkere! 1 skudd i hode, å du dør, eller mister helt kontroll på siktet, å dør etter flere skudd ifra ak..

selvsagt går det and å drepe med TMP, men det er ikke like effektivt som colt/ak.

å som jeg sa tidligere, du kjøper ikke en TMP, å kaller det eco.

Lenke til kommentar

og til du som lurte på hva det rommet under inferno er ?

det er liksom en slags "hall of fame" hvor de skriver hvem som har stått for teksturene.. map lagingen, ideen og lignende..

og av og til hvem mappet er dedikert til.. tror det var på de_dust der sto R.I.P i et sånt rom...

du har sånne rom på de fleste seriøse baner.. bare å lete.. ;)

Lenke til kommentar

AK dreper på ett hodeskudd, uansett. Anyways, du mister full kontroll av et hodeskudd fra TMP, og kommer det først étt, kommer det kjapt et par til.

Angående de rommene, de fleste orginale CS-maps (Fra Retail / Den orginale mappacken) inneholder slike easter-eggs, eller skjulte "skatter", der det står en liten hilsen og takk til. På Cs_office f.eks, har du det hamsteret i veggen.

Lenke til kommentar
HVORFOR BRUKER INGEN PRO GAMERS DE VÅPENENE NÅR DE SPILLER CW?!

Vær så snill da... Du gjør deg selv til latter ved å skrive sånne tåpelige innlegg.

----------------------

Er ganske enig med Loeve, og mener personlig at jeg har stort større overtak med glock. Men ikke begyn å si at colt er mye mer effektivt på lang avstand også. Sitter en CT og T mot hverandre på 1 meter avstand, en med tmp og en med colt, så kan han med tmp simpelt vinne. Det handler om taktikk og kjennskap, våpen er bare en bagatell.

Som tidligere nevnt, ganske lett å få hs, ikke minst et pent hs.

Btw, de som snakker om peiling, hva med at dere også får dere litt peiling før dere poster? "Fei førr dåkkers egen dør først!"

Lenke til kommentar
AK dreper på ett hodeskudd, uansett. Anyways, du mister full kontroll av et hodeskudd fra TMP, og kommer det først étt, kommer det kjapt et par til.

Angående de rommene, de fleste orginale CS-maps (Fra Retail / Den orginale mappacken) inneholder slike easter-eggs, eller skjulte "skatter", der det står en liten hilsen og takk til. På Cs_office f.eks, har du det hamsteret i veggen.

heh, loeve..

Ak dreper på 1 skudd, menst med tmp mister du helt kontroll.. ja? hva som er mest effektivt ? å drepe noen, eller å gjør at de mister kontroll?

Lenke til kommentar
og til du som lurte på hva det rommet under inferno er ?

det er liksom en slags "hall of fame" hvor de skriver hvem som har stått for teksturene.. map lagingen, ideen og lignende..

og av og til hvem mappet er dedikert til.. tror det var på de_dust der sto R.I.P i et sånt rom...

du har sånne rom på de fleste seriøse baner.. bare å lete.. ;)

På min inf er det ikke noe på veggene. :/

Aztec husker jeg har et sånt rom, var ikke det en plass der med T-bruhuset eller bruen, eller er jeg helt på villspor nå?

Lenke til kommentar
og i real life antiterorisme bruker verken terrorister eller CT'er noe mac-10 eller uzier.. dette er mer et gjengvåpen, og kansje et mafiavåpen.. og noe å bruke til bankran fordi det er så lite..

det sier seg selv.. kort løp gir liten treffsikkerhet.. men gjør det lettere å gjemme våpenet.

Jeg har ikke peiling på CS og er nok for gammel til å begynne med det,men disse trådende fasinerer en gammel sjel,er jo nesten en vitenskap ;)

Men å si at Uzi er et gjengvåpen og ikke mer var vel litt drøyt? Det er jo et standard issue våpen i IDF (Israeli Defence Forces)

Finnes forøvrig i to versjoner: mini UZI,primært laget til den kvinnelige delen av forsvaret og standard UZI,denne vil du nok se mye hvis du tusler litt rundt i Israel,blir brukt av blandt annet politiet,som konstant er på terrorist utkikk....

Lenke til kommentar

ja.. sant det med uzier i d israelske forsvaret, har faktisk sett bilder av kvinnelige israelske soldater med uzier når jeg tenker meg om..

men i alle andre litt oprørske land jeg har vert i har jeg aldri sett noen politi eller soldater med uzier..

har sett politi med Steyr Auger (i Tunisia) .. og ellers bare politi med Mp5..

så jeg tror ikke UZI er det mest brukte forsvarsvåpenet..

nå snakker jeg ikke ut ifra erfaring i forsvaret.. for der har jeg aldri vert...

men ut ifra hva jeg har sett i diverse land og i filmer..

aldri sett en swat film der de "snilde" har UZI'er..

siden de fleste filmer viser anti terrorister med mp5 er det vel kansje det de bruker.. ;)

Lenke til kommentar
ja.. sant  det med uzier i d israelske forsvaret, har faktisk sett bilder av kvinnelige israelske soldater med uzier når jeg tenker meg om..

men i alle andre litt oprørske land jeg har vert i har jeg aldri sett noen politi eller soldater med uzier..

har sett politi med Steyr Auger (i Tunisia) .. og ellers bare politi med Mp5..

så jeg tror ikke UZI er det mest brukte forsvarsvåpenet..

nå snakker jeg ikke ut ifra erfaring i forsvaret.. for der har jeg aldri vert...

men ut ifra hva jeg har sett i diverse land og i filmer..

aldri sett en swat film der de "snilde" har UZI'er..

siden de fleste filmer viser anti terrorister med mp5 er det vel kansje det de bruker.. ;)

UZI blir nok brukt fordi det er ett lett våpen å ha med seg (Gå en tur på stranden i Tel-Aviv,mange lekre bikinikledde soldater med UZI på ryggen som går å spankulerer).

Ellers så er jo skuddtakten unik,så det er et nærforsvars våpen,Mac-10 har vel kallenavnet "Street sweeper" så tanken bak det designet er nok det samme.

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...