Gå til innhold

Triks til Counter-Strike

Anbefalte innlegg

nå håper jeg du kødder psilocybe..

mener du at jeg er en dårlig spiller ?

hvafaen vet du om det ?

jeg har faktisk spilt svært seriøst.. håvet inn svært mye konkuransepremier på store lan.. og spilte for NoDe i clanbase.. hvor vi ofte vant kamper 24 og 48 - 0.

jeg snakker utifra erfaring.. mac-10 er et dårlig våpen.. som bare brukest til ydmyking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svært få våpen er ubrukelige i cs. SMG's er ypperlige våpen og storme med og duger fint til andrerunden og kanskje tilogmed tredjerunden. Samme gjelder haglene. Skjønner ikke hvorfor folk klager på para?! Eneste våpenet som er ubrukelig til dags dato er elites.

Mange bra tips ute og går. Men også ganske mange som ikke helt vet hva de snakker om. Hele opplegget med walk og lyd er veldig greit i matcher, men er utrolig unødvendig public.

Vil anbefale å koble ut lyden mens du tar en public seanse. Da får man trent opp reaksjon og vanen med å sjekke ut alle steder hvor det eventuelt sitter folk. Er effektivt når du har med snikere og campere å gjøre.

Et artig triks er å bruke dukke knappen til å se over kasser. Selvom dette begynner å bli allmenn kjennskap. Husker da man kunne hoppe oppå kasser ved å trykke på map info først :) Good times.

Lenke til kommentar

OMG, må klage nå... En idiot teamkilla hele tiden... Også tok jeg han en runde fordi han begynte å skyte på meg. Neste runde fortsatte han, så jeg begynte å skyte på han igjen, så ble jeg kicka... OMFG... Må bare spørre denne verden, hvem i all verden setter så idiotiske admins til verden? Så i stedet så skal jeg fortsette å bli drept hver eneste runde???

Hvorfor kicka de ikke nooben heller?

Det trengs flere seriøse folk som admins her i verden.

On topic: Tips: Bli admin. :D Saklig!

Lenke til kommentar

Nope

Hvis du ikke klarer å bruke noe annet enn rifler effektivt, ja.

hvafaen vet du om det ?

Du sier det selv.

jeg har faktisk spilt svært seriøst.. håvet inn svært mye konkuransepremier på store lan.. og spilte for NoDe i clanbase.. hvor vi ofte vant kamper 24 og 48 - 0.

Med rifler, formoder jeg..

jeg snakker utifra erfaring.. mac-10 er et dårlig våpen.. som bare brukest til ydmyking.

Hva tror du jeg gjør, bare finner på ting? Mac-10/tmp er knakende bra våpen, så lenge du vet begrensningene og spiller deretter.

Lenke til kommentar
Ikke whine, det er sånt som gjør CS kjedelig. Whiner kun når andre kaller meg noob, fordi jeg står 100 meter unna med en glock og awp hora camper på en plass.

De som virkelig ikke KAN spille CS (de som camper med awp), bør virkelig gå på en CS-skole og lære seg litt om CS. Eneste jeg som er seriøs admin her i verden, f.eks. når jeg hoster en server, og spiller selv, så slapper jeg de som dreper meg. Det er slik en skikkelig admin oppfører seg. :cool:

Hvis man er så nær som en meter, bør man ta fram kniven og hoppe opp på huet hans (med mindre han står). Hvis han står kan man sparke han i skrittet, da vil han mest sannsynlig bøye seg, så kan du hoppe oppå han med kniven. Simpelt.

PS. Dette var ikke ment som å være morsomt!

Jeg lurer forresten på om det bare er tilfeldig at det er et sånt rom under den ene bombeplassen på Inferno? Det er vel ikke mulig å komme seg ditt mens man er i live?

[EDITMODE] Leifs! [/EDITMODE]

Og så ler vi litt.

Det hele var I.R.O.N.I. :p

Hater wajnere som klager bare pga. jeg er litt bedere enn de. :cool:

Lenke til kommentar

jeg tror enhver god/erfaren cs spiller synst du er tåpelig nå psilocybe...

jeg fatter fortsatt ikke hvordan et fullverdig meneske kan ha en så tåpelig mening :dontgetit:

jeg kan jo trøste meg med at du mest sansynlig ikke er så erfaren i cs, og vist du nå sier "jeg har spilt i 3 år blablablablabla" så kan du umulig ha spilt mye seriøst.

dette er som de cs suger trådene.. der argumentet "vist cs er et av verdens mest populære online spill.. hvordan kan det da være dårlig?"

dette argumentet er sant .. men det er og dettte :

Vist mac-10 er så bra psilocybe.. spør deg selv.. hvorfor er det nesten bare du i hele verden som i d hele tatt orker å bruke det.. for ikke å snakke om argumentere for det her ?

jeg er helt forskrekket over dine meninger i cs.. og har enda ikke helt insett at du mener det der seriøst :scared:

Lenke til kommentar

Jeg spiller også seriøst, og har lugget meget høyt på den norske Clanbase 5on5 ladderen. Jeg bruker som regel rifler, mest fordi de er meget treffsikre på lang avstand, samt kan brukes til å skyte igjennom vegger og alikevel er dødelig på close-range. Det er alikevel så, at når jeg først bruker TMP / Mac10 / UMP / MP5, så dreper jeg like mange med de, som med rifler. Det handler om å kjenne våpenene, en Mac10 f.eks, har en utrolig rekyl, og må dermed bare brukes ekstremt nærme, eller begrenses med 2 -3 skudds bursts. En mp5 har litt bedre treffsikkerhet, og kan klare seg med 6 - 7 skudds bursts på litt avstand. And so on..

Det hele handler om å vite dine egne ferdigheter, våpenets plusser og minuser, samt ikke være redd for å prøve noe nytt. En Mac10 f.eks, er sterkere enn en god del andre våpen, og funkerer eksellent på kort avstand.

Lenke til kommentar

det er sant.. men når et våpen som mac-10 blir brukt.. vil folk ungå å komme på næravstand.. og si du spiller aztec.. det er 5 runde.. og du kjøper mac-10

hvor skal du løpe ? (du er seff terrorist siden bare de har mac-10)

skal du løpe ut på b1? da blir du nesten helt sikkert plukket ned før du har nubbesjangs å komme på skuddhold.. bro ? dette er og superrisikabelt fordi du må over den lange broen, hvor det mest sansynlig står en awp'er klar til å plasere et kilo bly i hodet ditt..

mac-10 er bra shortrange.. riflene og de litt mer treffsikre våpnene (mp5 blandt smg'ene) er bra short range.. mid range og long range..

og ikke kom å si at du greier å treffe med mac-10 long range.. cs er bygd opp med random bullet path.. det vil si at når du skyter long range.. er det tilfeldig hvor kulene treffer.. innen en viss radius.. og den radiusen folkens.. er VEEELDIG stor med mac-10.. selv på kloss hold går ikke kulene skikkelig beint...

og i real life antiterorisme bruker verken terrorister eller CT'er noe mac-10 eller uzier.. dette er mer et gjengvåpen, og kansje et mafiavåpen.. og noe å bruke til bankran fordi det er så lite..

det sier seg selv.. kort løp gir liten treffsikkerhet.. men gjør det lettere å gjemme våpenet.

Lenke til kommentar
Jeg spiller også seriøst, og har lugget meget høyt på den norske Clanbase 5on5 ladderen. Jeg bruker som regel rifler, mest fordi de er meget treffsikre på lang avstand, samt kan brukes til å skyte igjennom vegger og alikevel er dødelig på close-range. Det er alikevel så, at når jeg først bruker TMP / Mac10 / UMP / MP5, så dreper jeg like mange med de, som med rifler.

Siden du nevner at du spiller seriøst, og er ganske høyt oppe i 5on5 ladderen, så synest jeg det er UFATTELIG rart at du snakker om å "drepe like mange med de", siden frags har veldig lite å si i en kamp. Og viss du mener public, kan HVEM som helst herje med TMP/MAC10 og UMP.. Og du kan derfor ikke si at mac10 er ett BRA våpen, for det er det rett og slett ikke. Hadde VIRKELIG seriøse spillere sett dette, hadde de fått seg en god latter! :laugh:

Endret av -BaSe-
Lenke til kommentar

Nope

Hvis du ikke klarer å bruke noe annet enn rifler effektivt, ja.

hvafaen vet du om det ?

Du sier det selv.

Med rifler, formoder jeg..

Hva tror du jeg gjør, bare finner på ting? Mac-10/tmp er knakende bra våpen, så lenge du vet begrensningene og spiller deretter.

hahahahaha, du får meg til å le psilocybe.

Vist mac 10 og tmp å alt det derre er so utroli bra, så svar meg på 1. spørsmål:

HVORFOR BRUKER INGEN PRO GAMERS DE VÅPENENE NÅR DE SPILLER CW?!

heh, vi ser helt klart at du har spillt litt cs, og at du kansje var en god public spiller, men du har ikke mye peiling på taccs, og våpen bruk tipper jeg.

Det er pro spillere som bare bruker awp, og suger med alt anna (suger er vel kanskje å ta litt hardt i), men de er så forbanna god med awp, at det er den eneste grunnen til at de får spille på laget (nesten).

poenget er, du må ikke kunne å bruke alle de 100 våpenene i CS får at du skal ver en go spiller.

Jeg vil og forklare alle sammen noe:

Folk som har spillt cs i 1 år, men som har aldri spilt en PCW/CW (dvs kun spillt public), de vet rett å slett mindre om taccs å strategy en de som har spilt pcw leeenge (i 99% av tilfellene)

Jeg er selv en veteran innenfor cs, men spiller ikke så mye nå lenger, bare en mix inni blant. Uansett, jeg kjenner folk som har spillt cs 5 timer hver dag i 1 år, men likvel kan de ikke noe som helst, bortsett fra at de har ganske bra aim.

Å får de som nå tenker: har man bra aim eier man jo alt uansett? FEIL! aim alene er ingenting.. å tenke smart, plasere seg, granat bruk, hva du kjøper i rundestart osv osv osv har ALT noe å si.

Godt eksempel på det:

vist vi sier ronaldo er verdens beste fotball spiller, så er han utroli viktig for real madrid, men.. ALENE hadde han ikke kunnet gjort en drit

heh, kansje litt dårli eksempel :thumbs:

Endret av inSain
Lenke til kommentar
Jeg spiller også seriøst, og har lugget meget høyt på den norske Clanbase 5on5 ladderen. Jeg bruker som regel rifler, mest fordi de er meget treffsikre på lang avstand, samt kan brukes til å skyte igjennom vegger og alikevel er dødelig på close-range. Det er alikevel så, at når jeg først bruker TMP / Mac10 / UMP / MP5, så dreper jeg like mange med de, som med rifler.

Siden du nevner at du spiller seriøst, og er ganske høyt oppe i 5on5 ladderen, så synest jeg det er UFATTELIG rart at du snakker om å "drepe like mange med de", siden frags har veldig lite å si i en kamp. Og viss du mener public, kan HVEM som helst herje med TMP/MAC10 og UMP.. Og du kan derfor ikke si at mac10 er ett BRA våpen, for det er det rett og slett ikke. Hadde VIRKELIG seriøse spillere sett dette, hadde de fått seg en god latter! :laugh:

Selvfølgelig er ikke frags det viktige i en kamp, men du kan ikke gjemme under en stol at frags er viktig i en kamp. Er CT fem stykker og terror 3, har CT selvfølgelig et lite overtak hvis det er jevnt.

Jo mindre folk det er på en side, jo større sjangs er det for at den andre vinner. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig. Det nekter jeg ikke for.

Det jeg mener, er at _hvis_ vi har et stort overtak; kjøper jeg meg tmp, og dreper omtrent like mange av den grunn. Dette gjør jeg selvfølgelig ikke mot bedre klaner etc., da disse naturligvis er bedre på lang avstand, og har bedre taktikker.

Lenke til kommentar
Det jeg mener, er at _hvis_ vi har et stort overtak; kjøper jeg meg tmp, og dreper omtrent like mange av den grunn. Dette gjør jeg selvfølgelig ikke mot bedre klaner etc., da disse naturligvis er bedre på lang avstand, og har bedre taktikker.

Ergo, du er også enig i at TMP / Mac10 / UMP er dårlige våpen.. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...