Gå til innhold

Triks til Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppløsning : 640x480 på en 21" skjerm.

Sensitivitet : 6 med null akselerasjon.

Ting å merke seg i config:

cl_weather 0 <- Denne skrur av torden osv. på Aztec og andre maps.

hud_fastswitch 1 <- Denne gjør til at du slipper å bekrefte våpenskifte, den skifter automatisk når du trykker på f.eks 1, 2 eller 3.

cl_dynamiccrosshair 0 <- Denne gjør til at siktet ikke krymper eller forstørrer seg ved bevegelse osv.

bind "mouse5" "stopsound" <- Når jeg trykker på den fremste venstre knappen på Mx500'en min, stoppes all lyd. Grei ved unødvendige lyder eller hvis du vil ha full konsentrasjon.

bind "mouse1" "+attack ; adjust_crosshair" <- Denne gjør til at siktet skifter farge når jeg skyter. Kjekt ved store ensfargede flater. Dessuten ser det litt knall ut ;)

Utstyret jeg bruker er en Mx500 uten noen skatez eller noe, oppå en fUnc sUrface 1030, nedslitt som bare det. Dette funker prima, og er 10% av en god spiller spør du meg.

Lenke til kommentar

For meg blir det bare forvirrende med adjust crosshair hver gang jeg trykker på skyteknappen. Men dette er vel også en del smak og behag. Skal prøve dette med nosound for å se om det er til noe hjelp! ;)

Synes det er bedre med weather på, enn av.

Lenke til kommentar

@ Loeve

på Aztec er det noe som heter triggers.. det vil si at tordenene kommer 10 sec etter at noen har gått på en trigger..

husker ikke nøyaktig hvor alle er nå lenger.. men der er en på brua.. og en ved double doors ct siden på aztec..

så lynene gir deg en pekepin på hvor folk er ..

Lenke til kommentar

@ Loeve

på Aztec er det noe som heter triggers.. det vil si at tordenene kommer 10 sec etter at noen har gått på en trigger..

husker ikke nøyaktig hvor alle er nå lenger.. men der er en på brua.. og en ved double doors ct siden på aztec..

så lynene gir deg en pekepin på hvor folk er

-

Dette har jeg visst i en god stund, og med 1,6 fjerna de mange triggers, bla. den i døra. Triggersene kommer også med en gang du trør i f.eks trappa, eller rullestolrampa. Du kan bare "stopsounde" med en gang du hører lynet, da du allerede vet om det. Stopsound stopper ikke alt, bare akkurat den lyden.

Lenke til kommentar

rullestolrampa er et begrep jeg aldri har hørt om.. :)

men regner med du mener den bakken opp fra elven til b1 ?

mulig de har fjernet mange triggers, eller flyttet.. har ikke spilt cs siden 1.6 kom ut.

med cs som diablo sluttet jeg pga en version som ødela alt! (etter min mening ivertfall)

men det er ikke noe problem å åpne mappet med en editor å finne triggersene..

det var det jeg gjorde når jeg letet etter dem for lenge siden.. :yes:

Lenke til kommentar

lær deg hvordan å sjekke status på gamet, åpne konsollet, vote på maps og spesiellt viktig, hvordan å vote ut spillere!

åpne konsollet, skriv "status" for å finne ID nummeret på spilleren

så skriver du "vote ####" der #### er ID nummeret...

så må du bare få resten av laget til å gjøre det samme....

det irriterer såånn når du har en tjiter på serveren, og halve laget ikke reagerer...

Lenke til kommentar

Hva du enn gjør ikke spring rundt med sikte i bakken, d er det bare pysete Poltimester Sebastian som gjør. Sikte i bryst/hode høyde og alt går så mye bedre.

Nervøs på fingeren,.... FF på? sjekk radaren om det er en kompis eller en rompis som lusker rundt hjørnet.

Mx500 og func matte = Digg :thumbup:

Styr unna Logitech Deluxe Access tastaturet , da d ikke er mulig å holde inne Venstre shift + W + D, heller ikke V ctrl + W + D. Kun en masse piping og mas fra den søte lille høtaleren i kabinettet :angry:

Stikk heller ikke hode frem fra samme plass for mange ganger etter hverandre, men varier angreps posisjonen. D kan gi det det 1/10 sek du trenger for å plaffe ned motstanderen idet han justere sikte.

Til slutt, glem aldrig at d er kun et spill. Stop F*¤&%in whining, and start fragging

Lenke til kommentar
Hva du enn gjør ikke spring rundt med sikte i bakken, d er det bare pysete Poltimester Sebastian som gjør. Sikte i bryst/hode høyde og alt går så mye bedre.

Nervøs på fingeren,.... FF på? sjekk radaren om det er en kompis eller en rompis som lusker rundt hjørnet.

Mx500 og func matte = Digg :thumbup:

Styr unna Logitech Deluxe Access tastaturet , da d ikke er mulig å holde inne Venstre shift + W + D, heller ikke V ctrl + W + D. Kun en masse piping og mas fra den søte lille høtaleren i kabinettet :angry:

Stikk heller ikke hode frem fra samme plass for mange ganger etter hverandre, men varier angreps posisjonen. D kan gi det det 1/10 sek du trenger for å plaffe ned motstanderen idet han justere sikte.

Til slutt, glem aldrig at d er kun et spill. Stop F*¤&%in whining, and start fragging

Helt enig takk for disse tipsene ;)

Lenke til kommentar
for dere som tror den kommandoen er disko.. prøv den og bli overasket.. den er ikke mye disko.. det er ikke så veldig ofte du trykker på knappen uansett..

jeg skyter ivertfall 2-3 skudds burst på det minste.. og da vil sikte skifte farge 10 ganger iløpet av et ak magasin.. det er ikke mye..

og et mp5 magasin vil det skifte farge en til to ganger..

eneste er pistolene det skifter litt mye med, men ikke så mye at det stjeler oppmerksomhet fra målet.

bind "mouse1" "fire;adjust_crosshair" det er vel mer disco i gunround og eco runder enn det er i vanlige runder ja..

Lenke til kommentar
@ Loeve

så lynene gir deg en pekepin på hvor folk er ..

Det er 5 triggers, en ved terror gang og ct tror jeg en på brua en på trappa fra vannet.

Lenke til kommentar

også har det med respekt å gjøre.. vist du faktisk knerter noen et par til 5 runder med mac-10'en (som er et drittvåpen) kan du quite.. å aldri spille igjen med den personen.. og han vil være evig flau.. og du kan ta oppigjen "den gangen jeg gruste deg med mac10" så ofte du vil.. :)

Lenke til kommentar
1. teamwork!

2. ikke hold inne med automat våpen

3. hopp mye

4. sjekk alltid rundt hjørnene

SÅ man skal ikke holde inne automat våpen hvis motstanderen er 1 meter unna? :p

Hehe, du må passe på her! hehe, neida.

Sens: 2.3762 (den igen andre har)

1. Wajn uansett.

2. Wajn på alle som i det hele tatt bærer en AWM.

3. Camp med AWM selv. :thumbs:

P.S. Mac-10 er ikke noe dritt våpen. Du får ALLTID hs omtrent.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Ikke whine, det er sånt som gjør CS kjedelig. Whiner kun når andre kaller meg noob, fordi jeg står 100 meter unna med en glock og awp hora camper på en plass.

De som virkelig ikke KAN spille CS (de som camper med awp), bør virkelig gå på en CS-skole og lære seg litt om CS. Eneste jeg som er seriøs admin her i verden, f.eks. når jeg hoster en server, og spiller selv, så slapper jeg de som dreper meg. Det er slik en skikkelig admin oppfører seg. :cool:

Hvis man er så nær som en meter, bør man ta fram kniven og hoppe opp på huet hans (med mindre han står). Hvis han står kan man sparke han i skrittet, da vil han mest sannsynlig bøye seg, så kan du hoppe oppå han med kniven. Simpelt.

PS. Dette var ikke ment som å være morsomt!

Jeg lurer forresten på om det bare er tilfeldig at det er et sånt rom under den ene bombeplassen på Inferno? Det er vel ikke mulig å komme seg ditt mens man er i live?

[EDITMODE] Leifs! [/EDITMODE]

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...