Gå til innhold

Triks til Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør som meg: spill Q2 lenge før du begynner med CS og finn ut at du må spille med sense: 7,5. :) Funker som fjell. Ser ganske bra ut når jeg skvetter public; fine piruetter og breakdancing.

Men, ontopic: sier som f4tal1ty jeg: "Practise, practise, practise". :yes:

Lenke til kommentar

lavest mulig sense, 1100*800 res.

en ting du kan gjøre, er å bruke wallhack mot botsa dine, for da lærer du deg mappet.

det er egentlig tåpelig å fjerne slike innlegg om wh o.l. for de aller fleste servers som er verdt å spille på får man ikke brukt dete allikevel.

COLT COLT COLT

and no spraying

Lenke til kommentar

nei, det er ikke lurt å bruke wallhacks fordi man da blir avhengig av å vite hvor folk går

dessuten er det bedre å spille med vanlige folk, selv om du taper...spectator mode kan si utrolig mye om spillestilen på nettet generellt...hvor folk pleier å gå og slikt... ville ikke ha stolt på bots til å vise deg det...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
jeg får mer kills på taktikk og reaksjonsevne enn på aim :/

Jaha? 1on1? :laugh:

Haha, nå ble du blek... tror jeg... håper jeg... Whatever...

Du mener altså man kan spectate en stund før man joiner et team for å sjekke. Kan dere nevne noen servere? Blir kicka fra de fleste etter jeg har spectatet 5 timer... ehh 5 min... :p

Lenke til kommentar

Tilbake til det med akselerasjon på musa. Hvis det er noen som fortsatt ikke har akselerasjon på musa, skru den på nå. Etter en tilvendingsperiode vil du bli mye berdre

enn du var før. Man er dødelig nøyaktig på lang avstand, og man kan samtidig snu seg 180 uten å løfte musa fra matta.

Lenke til kommentar
jeg får mer kills på taktikk og reaksjonsevne enn på aim :/

Jaha? 1on1? :laugh:

Haha, nå ble du blek... tror jeg... håper jeg... Whatever...

Du mener altså man kan spectate en stund før man joiner et team for å sjekke. Kan dere nevne noen servere? Blir kicka fra de fleste etter jeg har spectatet 5 timer... ehh 5 min... :p

nei, nei, man grabber jo selvsagt all skikkelig "spille erfaring" man kan, men det er lissom ikke vits å sitte å lesa avisa bare fordi man døde tidlig i en runde lissom ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er så galt med høy sense jeg. Har spilt med det i 3 år nå og treffer til tider innmari godt. ;)

Siktet blir mer unøyaktig kanskje. Forestill deg at du står bak en vegg og en CT kommer, hopper rundt veggen og du skvetter, da vil trolig aimen gå til ****** siden skvette gjorde at du og musa rørte på seg av redsel :p

Lenke til kommentar

Bare sånn at alle er klar over det. Om en sier at han har 1.5 i sense og en annen 2, så betyr ikke det alltid at den med 1.5 har lavest. Siden windows innstillingene også har med dette å gjøre... (prøv selv så forstår du)

jeg vet også at de fleste har en noenlunde lik windows innstilling, men jeg ville bare informere...

husk å sette max_fps høyere enn 72 da :)

og ikke bruk trådløs (batterier er noe heavy saker) helst optisk

hva mer kan jeg si?? Have FUN, og ikke vær en slik wtj alltid.... lurt å gå taper av og til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...