Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Banner aldri pga ping men vis det blir for extremt kicker jeg zalo, innrømmer at tolererer litt mer fra halvbekjente Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor mere enn 72 fps? Fordi 100 er bedre. Ehm, øyet oppfatter ikke så mange, så det er jo bortkastet. S U K K hvis du ikke ser forskjell så synes jeg synd på deg... http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html <-les her Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Banner aldri pga ping men vis det blir for extremt kicker jeg zalo, innrømmer at tolererer litt mer fra halvbekjente Thank you! /me halvbekjent. Btw, skal vi avslutte akkurat dette? Tror vi ligger laaaangt fra topic nå. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 S U K K hvis du ikke ser forskjell så synes jeg synd på deg... http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html <-les her FPS påvirker mest stilen i spillingen ville jeg si. Ikke ALLE (lol) øyer merker forskjell, men noen... Har personlig tenkt å oppgradere til et øye med 100hertz +. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor mere enn 72 fps? Fordi 100 er bedre. Ehm, øyet oppfatter ikke så mange, så det er jo bortkastet. zalo, greit for meg Neivel plomma Skriv fps_max 30 i et spill og spill i et kvarter, også skriver du fps_max 100 Fortsatt ikke forskjell? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Neivel plommaSkriv fps_max 30 i et spill og spill i et kvarter, også skriver du fps_max 100 Fortsatt ikke forskjell? Hva hvis skjermen bare takler 30 fps/hertz, da merker han neppe noen forskjell. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor mere enn 72 fps? Fordi 100 er bedre. Ehm, øyet oppfatter ikke så mange, så det er jo bortkastet. zalo, greit for meg Neivel plomma Skriv fps_max 30 i et spill og spill i et kvarter, også skriver du fps_max 100 Fortsatt ikke forskjell? nytter nesten ikke med det argumentet, fordi de bare argumenterere med at det er stor forskjell på 30-100 gapet i forhold til 72-100 men harde fakta burde funke, så derfor anbefaler jeg dem som fremdeles tviler til å lese her: http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html hvis du forstår engelsk da... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Nå skal jeg prøve meg med den ekstremt brae engelsken min. (ironi) I am your better, you shall listen to me, and understand there is a difference between 30fps and 100fps. Sånn nå tenker jeg problemet er løst. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 selv om du har 99 fps i cs er det ikke sikkert skjermen din greier å holde følge.. ser sykt mange personer med 1337 maskin og skjerm fra sent på nittitallet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) selv om du har 99 fps i cs er det ikke sikkert skjermen din greier å holde følge.. ser sykt mange personer med 1337 maskin og skjerm fra sent på nittitallet. jepp det er happy stupid mange som under prioriterer skjerm når de kjøper PC... Endret 11. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 selv om du har 99 fps i cs er det ikke sikkert skjermen din greier å holde følge.. ser sykt mange personer med 1337 maskin og skjerm fra sent på nittitallet. jepp det er happy stupid mange som under prioriterer skjerm når de kjøper PC... Selger de ennå sånne skjermer med sveive dings på? Jo fortere man sveiver, jo mer fps... De var ganske greie til CS... *Notert på ønskelisten 23 mai og 24 desember* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er en grunn til at det er en sticky FPS tråd.. *Håpe noen tok hintet* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er en grunn til at det er en sticky FPS tråd.. *Håpe noen tok hintet* Må du ødelegge moroa? Nå har jeg ingen unnskyldning til moderator hvis de blir sure. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er enting det ikke har blitt svart på. Ogsen sitter dere. Jeg har hørt at i Q3 så har de tastauturet på fanget og så har de musa vridd 180 grader mens de sitter helt inntil skjermen. Er det bra i cs? du beveger deg raskere sånn bare du lærer deg å bevege musa 180grader feil vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå