CalaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 henne? "Hva i all verden" er det du mener?? henne = kor hen henne (på oslosk/østlandsk) = hvor da brukes blant annet på store deler av vestlandet forstod vi ikkje det altså? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Henne brukes også hvor jeg bor, nemlig i Kvinesdal i Vest Agder, 1, 5 time fra Kristiansand Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Joda, hadde forstått det hadde du sagt det, men det er altså et 'muntlig' ord, og egentlig ikke skriftlig Ellers betyr henne f.eks "ho jenta der", hvis du henger med. Ferdig med den diskusjonen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, i grunnen. Punktum Finale. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 NOEN SOM BLIR MED Å SPILLE SAMMEN? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Når jeg får en original HL-key... bestilte fra playx.no her den 23/2, men det er ikke kommet ennå, grunnet tomt på lager hos leverandør... Et par uker kanskje? Har tenkt å begynne å spille på Foco Loki, noen som "liker seg der"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 D r en bra server, men jeg liker ikke å spille med få. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 D r en bra server, men jeg liker ikke å spille med få. Enig, liker litt motstand... gjer det vanskeligare... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Spilte en del på den der universitetsserveren (?) husker ikke hva den heter... (de_cbble var en bane som gikk igjen til stadighet) 30 spillere... blir for mye, og ikke noe gøy det heller. Koser meg når det er et sted mellom 14 og 20, jeg. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvis du skal bli god i cs, så har du ikke tid til å sitte på ett forum som dette. Da er det bare å trene og trene.. Og pcwer/cwer er oftest mye mer trening enn public. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvis du skal bli god i cs, så har du ikke tid til å sitte på ett forum som dette. Da er det bare å trene og trene.. Og pcwer/cwer er oftest mye mer trening enn public. Herregud... du vier ikke livet ditt til CS for å bli god... Det er faktisk lov til å gjøre noe annet enn å sitte foran skjermen å glo... Skal du ha det gøy, spiller du for å ha det gøy, ikke for anerkjennelse av "guruene"... med pcw-er får du sikkert bedre trening, ja, er ikke uenig i det. Lenke til kommentar
masTHA Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det som er viktigst er bra headset og bra mus/musmatte. Bruker Microsoft Intelli 3.0 og icemat. Icemat er ikke den beste så jeg vil foreslå func. sens bruker jeg 2.25 som passer meg perfekt. Viktig at du har headset med suround Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 NOEN SOM BLIR MED Å SPILLE SAMMEN? Jeg er en del her 80.239.85.106:27015 <-- Grønnmo 100mbit Kaller meg niXon og er admin der Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 NOEN SOM BLIR MED Å SPILLE SAMMEN? Jeg er en del her 80.239.85.106:27015 <-- Grønnmo 100mbit Kaller meg niXon og er admin der Får jeg og cheaterclanen min spille der? niXon har ikke guts nok til å kicke meg og mine venner, for da vet han at han får med MEG å gjøre. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 NOEN SOM BLIR MED Å SPILLE SAMMEN? Jeg er en del her 80.239.85.106:27015 <-- Grønnmo 100mbit Kaller meg niXon og er admin der Får jeg og cheaterclanen min spille der? niXon har ikke guts nok til å kicke meg og mine venner, for da vet han at han får med MEG å gjøre. Riktig, her bannes det Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Riktig, her bannes det Da får du også med MEG å gjøre. Tipper du ikke har guts nok nå? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 NOEN SOM BLIR MED Å SPILLE SAMMEN? Jeg er en del her 80.239.85.106:27015 <-- Grønnmo 100mbit Kaller meg niXon og er admin der Får jeg og cheaterclanen min spille der? niXon har ikke guts nok til å kicke meg og mine venner, for da vet han at han får med MEG å gjøre. Riktig, her bannes det Ikke på grunn av latency rundt 100 vel..? Med den f***a linja mi får jeg ikke lavere ping, men det lagger ikke... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ikke på grunn av latency rundt 100 vel..? Med den f***a linja mi får jeg ikke lavere ping, men det lagger ikke... De er bare noobs som banner pga høy ping. Me har heller ikke verdens laveste, mest pga jeg bor langt i nord fra serverne... Tja, også screwer jo ruteren en god del da. Eller skulle pingen vært nice tror jeg. (Med Catch SDSL 2mb?) Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor mere enn 72 fps? Fordi 100 er bedre. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor mere enn 72 fps? Fordi 100 er bedre. Ehm, øyet oppfatter ikke så mange, så det er jo bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå