willypolly Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har nettopp kjøpt meg MSI KT3 Ultra med 256 MB PC2700 minne. Og et ATI Radeon 8500LE. Det som er er at jeg har bare en Athlon 1,2Ghz. Vil jeg da merke stor ytelsesforskjell ved å kjøpe en XP 1700+? Har mine tvil jeg.... Noen formeninger? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Vend vanlig bruk vil du nærmest ikke merke forskjell.. Men det er jo selvfølgelig spillene som teller. En viss forskjell vil det være, men det vil nok ikke være noe å klage på.. Jeg synes du kan spare pengene til senere så får du deg heller en kald tbred :wink: Lenke til kommentar
willypolly Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 OK. Bare lurer, vil mitt HK støtte de nye prosessorene fra AMD? (MSI KT3 ULTRA) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Dette er et av de nyeste korta til msi, og et av de nyeste chipsetta fra via, men det kan hende at hammer kommer til å kreve nytt hovedkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå