insider Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har kjøpt med 2 nye disker. En WD 250Gb sata og en 37GB Raptor. Har et lite problem med min raptor disk .. skal flytte OS fra min WD 120 gig til den Jeg finner den i windows, men når jeg kjører winxpcden og skal bestemme hvilke disk jeg skal instalere på. Mangler sikkert en driver. Har et ASUS A7N8X-Delux HK og de WD diskene. Noen som vet om en driver jeg kan bruke så jeg får instalert Win Xp på min Raptor disk ? På forhånd takk Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ta en titt på asus sine hjemmesider. Du finner den der. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Med HK fulgte det en diskett med drivere, i tillegg ligger de på CD`en som fulgte med, slik at du kan lage disketten selv. Har du ingen av delene går du inn på Asus sine sider og laster disse ned. Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ta en titt på asus sine hjemmesider. Du finner den der. Det er det første jeg gjorde og finner ingen ting der ! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) http://www.asus.com.tw/support/download/it...Deluxe&Type=All under drivers der er det den silicon sta driver viss du brukar winrar for å opne den so trenger du følgende filer(ikkje sikkert om du treng alle men ta dei berre med) fila er på mange mb so det er litt forvirrende... Si3112r.inf Si3112r.mpd Si3112r.sys SIISUPP.VXD SIWinAcc.sys TxtSetup.oem ligg forresten også på cden drivers\sata alle filene som ligger i katalogen bortsett frå gui katalogen fila er på mange mb so det er litt forvirrende... Endret 23. februar 2004 av ghost7 Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 http://www.asus.com.tw/support/download/it...Deluxe&Type=All under drivers der er det den silicon sta driver viss du brukar winrar for å opne den so trenger du følgende filer(ikkje sikkert om du treng alle men ta dei berre med) fila er på mange mb so det er litt forvirrende... Si3112r.inf Si3112r.mpd Si3112r.sys SIISUPP.VXD SIWinAcc.sys TxtSetup.oem ligg forresten også på cden drivers\sata alle filene som ligger i katalogen bortsett frå gui katalogen fila er på mange mb so det er litt forvirrende... takk fant dem nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå