satanjapan Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Jeg skal arragere et dataparty med 150-170 stk og vi trenger et plass registreings system. Noen som vet hvor man finner det? er noen inntersiert i og lage det til oss? får penger så klart for det;) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 GlobeLAN har laget et (eller rettere sagt broren min legt det) Før var det ment å være gratis, men jeg tror de skal ha en symbolsk sum for det nå, kontakt Laaknor på Laaknor GlobeLAN devel Si hva det gjelder og hils han fra Grusom. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hmmm... Morsomt å google på seg selv og finne ukjente ting.... Ja, vi har laget et webbasert system for plassregistrering og egentlig alt som trengs for å administrere et dataparty/webside for et dataparty. Du kan finne en litt eldre versjon av det på http://download.globelan.net (nyeste versjon ligger fortsatt på utviklingsserveren min, har ikke giddi å gjøre den offisiell ennå, selv om du kan få det også om du tar kontakt med meg. Om jeg ikke husker feil på hva jeg skrev i lisensen, så skrev jeg der, at om datapartyet ditt ikke var ute etter å tjene penger (aka. ingen i crewet fikk penger for hva de gjorde), så kan du fritt bruke DEVEL (som vi kaller det) etter reglene i GNU General Public License. Men det er alltid hyggelig om du sender en gratisbillett eller to til de som har laget systemet (aka CronoMan og Laaknor). Og det var ikke bare CronoMan som lagde systemet Grusom, jeg var med på det jeg også (og 80% av koden er vel fortsatt min) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hehe. morn laaknor! jeg beklager hvis jeg har feilinformert. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hmmm.... MSN er morsomme greier som detter ut hele tiden, slik at man ikke får logget seg på, og da har søss fått beskjed om å restarte firewallen, noe hun gjorde så jeg også datt ut fra MSN..... Prøv igjen Dennis; enten på MSN, #globelan @ EFnet eller på mail Endret 6. april 2004 av laaknor Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hmmm.... MSN er morsomme greier som detter ut hele tiden, slik at man ikke får logget seg på, og da har søss fått beskjed om å restarte firewallen, noe hun gjorde så jeg også datt ut fra MSN..... Prøv igjen Dennis; enten på MSN, #globelan @ EFnet eller på mail kommer meg heller ikke på msn nå Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Systemet er nå lagt ut på SourceForge, og er mulig å være med på utvikling med ideer og kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå