Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Les i webshop-guiden, der står det meste. Oi, oi.. Leste webshop erfaringene og her er det noen som må jobbe litt med service nivået ja. God pris er en ting, men god service er ekstremt viktig når en skal drive webshop. Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så kanskje tankegangen heller bør være at dette selskapet/personen gjør sitt ytterste for at firmaet skal få fornøyde kunder (les:handle igjen). Med "dette firmaet" mente eg ikke techline, men ENK generelt... Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Handlet 2stk koss headset her fordi de var billigst:) Alt gikk fint og smertefritt=) Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kjøpte for en tid tilbake noe utstyr der, varene kom raskt. Bortsett fra att alt var klemt nedi en eske ( emballasjen til dvd-spillern ) Fikk problemer med hardisken jeg bestilte, fylte ut retur skjema og sendte pakken i posten. Nå har det vel godt snart en mnd uten at jeg har hørt ett døyt! Har sendt flere hendvendelser på mail, ikke noe svar enda. Prøvd å ringe de, Ingen tar telefonen. Fyllt inn skjema på internett, ingen respons. Begynner å lure på om jeg aldri får se disken eller pengene igjen... Men jeg er evig optimist så jeg lever i håpet Men erfaringen er bra på levering og pris, elendig på svar og support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå