Andre88no Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Tenker på å bygge meg ny pc, tror jeg skal kjøpe delene via http://www.techline.no/ for de har gode priser. Men før jeg kjøper tenkte jeg skulle spørre om noen har erfaringer med http://www.techline.no/ Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Bestilte en vifte derfra en gang, så det var jo ikke akkurat noen stor handel, men likevel syns jeg butikken virka ryddig og grei... Så jeg har ikke noe å utsette på dem i hvertfall... Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Tenker på å bygge meg ny pc, tror jeg skal kjøpe delene via http://www.techline.no/ for de har gode priser. Men før jeg kjøper tenkte jeg skulle spørre om noen har erfaringer med http://www.techline.no/ Hvilken tilknytting har du til denne butikken ?. BUSTED Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Nevner full internett-adresse hele 2 ganger, eller en gang i hver setning.. Her stinker det reklame. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 æligtalt, er det noen par 40åringer som sitter å spammer urlen på div. forum?... Stinker dritt her........... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Nei det er ikke noe reklame jeg har ikke noe tilknytnig til denne siden, jeg bare lurer på om noen har noen erfaringer med den. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ser de har lave priser på enkelte ting, faktisk lavere enn det importørerne henter det hjem for.... Lenke til kommentar
loggon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ser jo lovende ut: http://www.techline.no/?page=pages/betingelser Så får vi se når noen må returnere varer om de holder hva de lover!. Savner dog. muligheter for kunde som ønsker å redigere, legge til ordre. Slette på en eksisterende ordre finnest det ?. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sniff sniff.. løkter rart her Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Herregud... Hvis dere tenker dere om så hadde dere forstått at dette ikke er noen form for reklame. Andre88 spør jo om erfaringer! Folk er velkommene med dårlige og gode. Andre88 har jo ikke handelt der før!!! Voks opp og la mannen få stille et spørsmål.... Lenke til kommentar
eln Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 enig. Mulig han bare er litt "noob" på forumet. trossalt få poster . Ontopic: Selv har jeg ingen erfaringer med Firmaet, men prisene ser lovende ut Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Postcounten har ikke noe å si på mannens erfaringer... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 trur nok eg ville styrt unna.... Techline er eit enkeltmannsføretak, ikkje den mest seriøse driftsformen... i verste fall er heile bedriften ein 24-åring som har fått eit "lurt innfall".... (og som ikkje har tenkt på at han er personleg ansvarleg for drifta til selskapet) dessutan er det som "vanleg" reklamepreg på første posten.... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) og her er ein erfaring...... ser og ut som samme person har vært innvolvert i www.mobilbutikken.net, som no er eit ledig domene..... (REF) ikkje bra.... mitt tips: kjøp produktene hjå ei anna bedrift..... Endret 25. februar 2004 av StudInc Lenke til kommentar
Techline Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Heisann Folkens. Ser det skrives om Techline Communications her. Først og fremst vil jeg kommentere enkelte personers dømming her: Helt uten erfaring med bedriften, utaler noen her seg som om de har noe negativt å si ? Slikt er ikke bra, of resulterer ikke i noe bra for noen. Å bli listet i hw.no`s webshop guide tar endel tid, og bedriften må fremstå som en oppegående og "vedvarende" bedrift. Techline.no har siden oktober bygget seg opp en større og større kundekrets. Vi har også fått meget positive tilbakemeldinger fra Mange kunder. Jeg synes at i steden for å begynne "drittkasting" er det mulig å kontakte bedriften for å forhøre seg om forholdene. Jeg vil også kommentere at jeg har ingen kjennskap til trådstarteren. Techline Communications VAR et ENK som ble startet av meg i 2000. Etter enorm vekst i omsetning, og kundemasse er dette allerede blitt gjort noe med og Techline Communications er et AS fra og med 1.3.2004 med tre ansatte, også av grunner som en person nevner over her. Bare for å rette opp i noen ting som jeg også har sett i andre tråder her: et ENK har fullverdig rett som et AS, men det er en person ansvarlig isteden for en kapital. et ENK har fullverdig rett til å ha ansatte som et AS , ANS, DA osv. Hvis noen ønsker noe informasjon eller har spørsmål, ikke vær redd for å kontakte meg. dette er *ikke* ment som noen form for reklame, men vi ønsker å oppklare ting, når det er grunnløs negativ omtale. Christian A Schaathun Techline Communications. Lenke til kommentar
julle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ser heller ikke ut til å ha en enestevare på lager. Alt er 2-6dager Lenke til kommentar
Techline Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Heisann Det at det står 2-6 dager betyr at det vil ta 2-6 dager før du har varen hos deg. Altså, vi har den på lager. Står det Ukjent, er den ikke på lager, og man vil ved en evt. bestilling motta en mail hvor leveringstid oppgis. Vi kan også selvsagt sjekke leveringsdato ved henvendelse til oss. Mvh Techline Communications Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er litt vel kjapp dømming av både trådstarter og nevnte firma her , synest enkelte er vel kjappe å dømme andre nord og ned uten engang å ha peiling på hva de står for. Trodde det var bra at det kom flere aktører på markede, men når det gjelder webshopper så virker det som om det kun er komplett som er "lov" mens det skrikes høyt om Intels monopolstilling , er det muligens fordi det er et firma som ikke passer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Trodde det var bra at det kom flere aktører på markede, men når det gjelder webshopper så virker det som om det kun er komplett som er "lov" mens det skrikes høyt om Intels monopolstilling , er det muligens fordi det er et firma som ikke passer Can say that again........ Dette er så erketypisk norsk, at det snart tar overhånd.........Folk er så skeptiske og negative at inkvisisjonen fortoner seg som en drømmetid i forhold........ Endret 2. mars 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg er enig med Snekker`n sine argumenter og meninger i denne saken. Det blir feil å dømme et firma på grunnlag av dette, spesielt siden de forklarer saken. Jeg ønsker de absolutt velkommen! Vurderer muligens en 17" LCD fra dem i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå