RottePostei Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Håper for deres skyld at dette bare er tull: Link til artikkel i adressa Kunne jo nesten høres ut som om adressa har misforstått en dansk "Team antonsen"-type vits.... Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ikke tull dette. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 HAHA... :lol: forresten.. hva autister? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 HAHA... :lol: forresten.. hva autister? link PS! Var første treff på google.com med søket: hva er autisme Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noe av det beste jeg har lest på lenge Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har ingen av dere barna sett RAIN MAN!!?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har ingen av dere barna sett RAIN MAN!!?? Jeg har selvsagt sett Rain Man! De som ikke vet hva en autist er, se den! Verdt å se uansett. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Drittstilig, tenk om en kunne ha slike evner uten å være autist. Mange med hemmelig nr. i Køben: Tham har selvsagt også talt hvor mange ganger ordene «Hemmeligt nr.» opptrer i publikasjonen: 27 897 ganger. Og ja, han har foretatt kontrolltelling fire ganger Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har ingen av dere barna sett RAIN MAN!!?? Jeg har selvsagt sett Rain Man! De som ikke vet hva en autist er, se den! Verdt å se uansett. har sett den jeg og.. men jeg har en tendens til å glemme visse ting ganske fort.. så derfor var det et kjent innhold jeg leste på lommelegen.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Opparbeider man evnen til å husje sånt, eller er den medfødt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Opparbeider man evnen til å husje sånt, eller er den medfødt? medfødt... men det har ofte alvorlige mangler når det gjelder andre deler av hjernen... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Husker han autisten som tegna hele London fra fugleperspektiv, etter en helikopter tur over... ALT var riktig! EDIT: Leif blir snart gitt en alvorlig omgang juling her... Endret 23. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Alternativt kan dere se "Kodenavn Mercury" med Bruce Willis og Miko Hughes. Den er ikke like bra som "Rain man", men likevel Imdb Edit: Feil unge Endret 23. februar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 heh.. den har jeg også sett.. det kan man kalle en smart unge... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har gått i klasse med en autist. En så at det var noe "galt" med henne, men hun er ikke dum! Var bare endel sånn grunnleggende ting (som det å skjønne når en skal vaske håret osv...) som hun ikke helt "skjønner"... Men kunnskaps messig er hun ihvertfall på sammen nivå som oss..Hun kan alt om Grand Prix, absolutt alt! Spør henne hvem som kom på 7.plass i 1975 og hun kan sangen utenat! Kan alle artistene, sangene, alt! Så det er nok helt sant, den artikkelen fra Adressa! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg synes det er jævli dårlig gjort av folk å stå oppført med hemmelig nummer. Hva er vitsen med telefonkatalogen da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Som det står i den artikkelen hos lommelegen, dete r bare et fåtall av utistene som ahr en "overutviklet" evne til noe. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "En trofast leser av telefonkatalogen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå