AutoExec Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er det noen flere som har kjøpt denne og vet hvordan den skal moteres? Fulgte med noen slags braketter og to spiralfjærer, men ikke noen bruksanvisning... avanserte greier det her Lenke til kommentar
adyton Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er sånne festeører på hovedkortet du skal feste fjæren i. Hvis du ikke har disse ørene blir det heller vanskelig å bruke den festeanordningen. Du vil se ørene med en gang hvis du har dem. Det er bare en løkke laget av metal som står rett opp av hk. Hvis du ikke har de er det vel bare å bruke fantasien og mekke noe.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva med termisk lim da? Sitter sikkert godt nokk med det Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 termisk lim på en vannblokk? hadde ikke jeg turt Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 ja, jeg har de festeørene.. jaja.. jeg fant en måte å feste dem på til slutt, men hvis det er sånn det er meningen at de skal sitte, så er det en svært dårlig løsning! Men det funker greit foreløpig.. hva er forresten galt med termisk lim på en vannblokk? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Enig med deg AutoExec, jeg brukte sykt lang tid for å finne ut hvordan jeg skulle feste den blokken, og når jeg først var ferdig og hadde montert alt ferdi røk den ene festeøren. Resultat: Får ikke fester NB blokken, og gidder ikke å bruke termisk lim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå